D.J Pfew, al die draden 17 September 2004 #81 D.J said: 1: Grou ? 2: Sneek!!! :W 3: Sixflags-town Click to expand...
CrossRally Banned 17 September 2004 #91 Ralf said: Leuk, 3e keer Amsterdam dit topic, is verder ook niet te zien aan het stadswapen ofzo :x Click to expand... nee die van mij is geen amsterdam.
Ralf said: Leuk, 3e keer Amsterdam dit topic, is verder ook niet te zien aan het stadswapen ofzo :x Click to expand... nee die van mij is geen amsterdam.
4x2 Vervoerhoer 17 September 2004 #93 Ralf said: 4. De kartbaan, aangezien half het forum er vlak bij woont, moet ook te doen zijn.. Click to expand... Oeh oehhh, ik weet 'm (misschien doordat ik op de foto sta ? :+ )
Ralf said: 4. De kartbaan, aangezien half het forum er vlak bij woont, moet ook te doen zijn.. Click to expand... Oeh oehhh, ik weet 'm (misschien doordat ik op de foto sta ? :+ )
SiRoj CBR600 FSport 17 September 2004 #94 Mss dat je gewoon op internet moet zoeken naar "De Harder" Harderwijk?
Hannefne De Member 19 September 2004 #96 Joor said: Oeps, had vandaag mooi foto's kunnen maken in Braboland... Click to expand... Heb ik toch voor je gedaan?!
Joor said: Oeps, had vandaag mooi foto's kunnen maken in Braboland... Click to expand... Heb ik toch voor je gedaan?!
CrossRally Banned 19 September 2004 #98 dix said: Amsterdam!!! Click to expand... die van mij is geen amsterdam Tip; Het is wel eens ooit van amsterdam geweest.
dix said: Amsterdam!!! Click to expand... die van mij is geen amsterdam Tip; Het is wel eens ooit van amsterdam geweest.