Spelen met power

Originally posted by marbossi
ik vind het wel kewl. Meestal doe je "rustig" met zo'n setup maar nu kan sjoerd er een keertje mee raggen.})
omdat ie de zooi verkoopt ? of omdat het toch al gaar is ? ik zou zoiezo niet raggen met zulk duur spul... beetje blazen kan geen kwaad overigens... 8)
 
Idd, als ik het zo hoor gaat die van mij (met soort gelijke setup) veel vetter en er zit volgens mij ook een flinke dip in het begin... Nog niet helemaal afgesteld? Mja, is wel ff leuk met power spelen :)
 
Originally posted by TuNeD NeOs
Dit noem ik geen power, sorry dat ik het zeg. maar wil gewoon ff mening geven.:#

Kenny

Pff blaaskaak.

Wat denk je nou dati k dat ding op en top ga afstellen, was al1 om te spelen. En ook al is het geen VETTe power(wat ik ook niet suggereer, het is wel degelijk leuke speelpower.

Maar die van jullie gaat veel vetter hoor :|
 
Hehehehe, laat ze ouwehoeren Sjoerd, zolang jij maar lekker kan spelen :)

En mensen zeggen dat ze dit zo raggen vinden, maar ik vind ut allemaal nog wel meevallen, deze dingen moeten nog wel kunnen hoor :)
 
Jongens jongens, ga nou geen Blaaskak dit of dat noemen, meneer snel aangebrand. Ik zeg.... en dat is puur MIJN mening dat ik het geen power vind. Met andere woorden, Dat het me tegenvalt van een evo en C 20. 8)

Sorry voor een misverstand anders. Maar ga niet zomaar Blaaskaak roepen, je kent me niet eens.

Kenny:)
 
Originally posted by TuNeD NeOs
Jongens jongens, ga nou geen Blaaskak dit of dat noemen, meneer snel aangebrand. Ik zeg.... en dat is puur MIJN mening dat ik het geen power vind. Met andere woorden, Dat het me tegenvalt van een evo en C 20. 8)

Sorry voor een misverstand anders. Maar ga niet zomaar Blaaskaak roepen, je kent me niet eens.

Kenny:)

Juist omdat ik je niet ken, en je je zo voordoet, noem ik je nogmaals een blaaskaak. :)

Verder boeit het me geen aarz wat jij vind, maar vind je gewoon een blaaskaak :)
 
Hehehe ja,met die zon kun je echt geen afpsraken maken. Misschien dat we nog een keer gaan blaaschen, met zonlicht, maja zonlicht = dag = verkeerd = drukte = medeweggebruikers = politie = gevaarlijk.
Aangezien deze scooter nogal afwijkt van het normale voertuig.
 
Back
Top