Heb een SF2 ac standaard uit 2008.
Was tot op een sito+ uitlaat zonder "tuitje" orgineel.
De uitlaat raakte lek,heb toen een Giannelli Cr Extra uitlaat erop gezet.
liep niet anders dan voorheen,bougie mokka bruin,rond de 65 km/h.
Na bijna 2 maanden een vastloper.
Nieuwe alu. cillinder Ø40mm erop.
vanaf dat moment niet meer vooruit te branden.
Kwam bijna niet op toeren,reageerde niet op afstelling carb.
Wat heb ik veranderd/geprobeerd.
Nieuwe bougie+dop, keerringen,membraam compleet,nieuwe rollen power1(8 grams),nieuwe koppeling adin,nieuwe carb,
zelfs nog een nieuwe Cilinder Met Kop Malossi Ø40mm P.12
Nieuwe demperwol.
Dit alles mocht niets helpen,zelfs een paar keer de uitlaat uitgebrand.
1/4 liter benzine erin, ene kant zachtjes met perslucht in blazen vlam erbij uitlaten branden.
kwam bijna geen roet uit.
Ook nog met gootsteen ontstopper geprobeerd,ook bijna geen roet.
Heb ook nog met een (elektra)buigveer door de bocht geracht, maar ook door de demper en de bocht van de uitlaat waar de demper op komt,geen roet
toen uit ellende de oude uitlaat met lek geprobeerd,en......
hij liep als een zonnetje.
Heb nu een nieuwe Uitlaat Sito 588 (begrenzer eruit gefreesd) erop gezet loopt als een tiet.
Trekt snel op,een dip(je) die te verwaarlozen is,snelheid weer rond de 65 km/h.
zodra als ik de giannelli terug zet loopt hij voor geen meter meer.
Iemand een verklaring waarom de scoot niet meer wil lopen met de Giannelli Cr Extra?
Was tot op een sito+ uitlaat zonder "tuitje" orgineel.
De uitlaat raakte lek,heb toen een Giannelli Cr Extra uitlaat erop gezet.
liep niet anders dan voorheen,bougie mokka bruin,rond de 65 km/h.
Na bijna 2 maanden een vastloper.
Nieuwe alu. cillinder Ø40mm erop.
vanaf dat moment niet meer vooruit te branden.
Kwam bijna niet op toeren,reageerde niet op afstelling carb.
Wat heb ik veranderd/geprobeerd.
Nieuwe bougie+dop, keerringen,membraam compleet,nieuwe rollen power1(8 grams),nieuwe koppeling adin,nieuwe carb,
zelfs nog een nieuwe Cilinder Met Kop Malossi Ø40mm P.12
Nieuwe demperwol.
Dit alles mocht niets helpen,zelfs een paar keer de uitlaat uitgebrand.
1/4 liter benzine erin, ene kant zachtjes met perslucht in blazen vlam erbij uitlaten branden.
kwam bijna geen roet uit.
Ook nog met gootsteen ontstopper geprobeerd,ook bijna geen roet.
Heb ook nog met een (elektra)buigveer door de bocht geracht, maar ook door de demper en de bocht van de uitlaat waar de demper op komt,geen roet
toen uit ellende de oude uitlaat met lek geprobeerd,en......
hij liep als een zonnetje.
Heb nu een nieuwe Uitlaat Sito 588 (begrenzer eruit gefreesd) erop gezet loopt als een tiet.
Trekt snel op,een dip(je) die te verwaarlozen is,snelheid weer rond de 65 km/h.
zodra als ik de giannelli terug zet loopt hij voor geen meter meer.
Iemand een verklaring waarom de scoot niet meer wil lopen met de Giannelli Cr Extra?
Last edited: