nberlijn
******
Hallo Mensen,
Kheb dus vandaag mijn Yasuni R op mijn speedfight gezet, zal eerst de setup geven ervan!
Peugeot Speedfight 2 WRC
Cilinder: Standaard 50cc
Vario: Ook nog standaard + Ontgrenst
Koppeling: Ook dat is standaard
Drukveer: Wit
Trekveertjes: Wit
Rollen: 5.1 gr (had ervoor 8.5 gr standaard)
Sproeier: 74
Luchtfilter: Ontgrenst
Uitlaat: Yasuni R + Ontgrenst
Voor de
Nu zijn er enkele probleempjes jaja...
1. van 0 tot 10/15 km/u trekt die heel sloompjes/nauwelijks op en opeens knalt die eruit! en schiet die lekker door, en als je dus in stationeer gas geeft is het niet zo hard heeeel weinig toeren... (terwijl je in 40 zit en laat gaslos en erna weer gas het met meer toeren klinkt)
2. Kwas dus vandaag nog langs een dealer en die zijden dat ik bij een Yasuni R heel licht in de rollen moest gaan lol echt richting 3.5/4.5 ofzo kdag echt owja... khoor meer dat je bij Peugeot zwaarder moet zitten...
Nu dus over dat optrek probleem... dat zijn zeker die trekveertjes of iets??? Of misschien drukveer....
En kheb geen flauw idee welke rollen k allemaal moet testen vind het beetje zonde om 1000 rolletjes te kopen en kheb weinig tijd nu om die testrolletjes te bestele wat lang kan duuren (en aangezien kvolgende week weg ben)
Dus mijn vragen zijn hoe krijg ik mijn "Yasuni R" goed afgestelt, belangrijkst is dat die lekker goed doortrekt vannaf het begin afaan....
Kheb dus vandaag mijn Yasuni R op mijn speedfight gezet, zal eerst de setup geven ervan!
Peugeot Speedfight 2 WRC
Cilinder: Standaard 50cc
Vario: Ook nog standaard + Ontgrenst
Koppeling: Ook dat is standaard
Drukveer: Wit
Trekveertjes: Wit
Rollen: 5.1 gr (had ervoor 8.5 gr standaard)
Sproeier: 74
Luchtfilter: Ontgrenst
Uitlaat: Yasuni R + Ontgrenst
Voor de
Nu zijn er enkele probleempjes jaja...
1. van 0 tot 10/15 km/u trekt die heel sloompjes/nauwelijks op en opeens knalt die eruit! en schiet die lekker door, en als je dus in stationeer gas geeft is het niet zo hard heeeel weinig toeren... (terwijl je in 40 zit en laat gaslos en erna weer gas het met meer toeren klinkt)
2. Kwas dus vandaag nog langs een dealer en die zijden dat ik bij een Yasuni R heel licht in de rollen moest gaan lol echt richting 3.5/4.5 ofzo kdag echt owja... khoor meer dat je bij Peugeot zwaarder moet zitten...
Nu dus over dat optrek probleem... dat zijn zeker die trekveertjes of iets??? Of misschien drukveer....
En kheb geen flauw idee welke rollen k allemaal moet testen vind het beetje zonde om 1000 rolletjes te kopen en kheb weinig tijd nu om die testrolletjes te bestele wat lang kan duuren (en aangezien kvolgende week weg ben)
Dus mijn vragen zijn hoe krijg ik mijn "Yasuni R" goed afgestelt, belangrijkst is dat die lekker goed doortrekt vannaf het begin afaan....