Ja ik denk dat ik het al weet want ik ging ff checken en me bougie is zwart en de dop is kapot hoe weet ik niet maar ik ga zo een nieuwe halenzoals ik het begrijp start hij goed en rijdt goed alleen valt dan ineens uit ?
start hij hierna wel meteen weer goed ?
Oh hoe wat kan ik daaraan doen en heb ik dan een warmloper?als de dop kapot is zonder aanwijsbare reden kan het zijn dat hij te heet is geweest , dit betekent dan meestal dat je cilinder ook veel te heet is geweest
Ja hij klinkt en voelt nog normaalals je hem een keer kickt voelt en klinkt het dan nog zoals het hoort ?
laten we allesinds hopen dat het ergens anders door kapot is gegaan
Welke dop en bougie is het handigst om te halen?dan is er hoop !
dop vervangen en kijken wat hij doet
Ik heb een bpr8hs gehaald en de cabarateur schoongemaakt en nu rijd ie weer hij loopt 83 denk ikligt een beetje aan je setup als je standaard rijd hoeft hij niet zo heet te zijn
ik geloof dat ik met een br8hs rijdt en mijne loopt zo 85 - 90 op de gps
en dop maakt niet heel veel uit
Ik wil graag een nieuwe variateur set halen want een vriend van me zei dat ik dan wheelied ermee kon maar ik weet niet welke en hoe het met due drukveren zitnetjes
Oh oke ik zal het onthouden en uitproberen dankjewelje zou er wel wheelies mee kunnen doen maar dan kan je er niet meer gewoon mee rijden
topsnelheid gaat naar beneden en hij loopt dan ziek in de overtoeren
als je op die manier je scooter wil gaan afstellen dan is aan te raden diverse drukveren en trekveren en gewichten qua rollen op voorraad te hebben en dan experimenteren tot de scoot doet wat je wilt
Ik weet niet waar jullie werkplaats/winkel of iets dergelijke zit maar dat zal mij wel leuk lijken weet ook niet zo goed hoe ik het zelf zou moeten doenals je hier uit de buurt komt kan je wel een keer komen afstellen hier