Speedfight 2 valt uit

Mike_speedy ||

New Member
Hallo mijn speedfight 2 50cc helemaal standaard valt uit na een tijdje rijden hij start gewoon en rijd eventjes en dan opeens als ik gas geef valt iet uit ik weet niet wat het is want hij heeft heel lang gewoon goed gelopen

Hopelijk kan iemand mij helpen heb niet heel veel verstand van scooters helaas

Advertisement - register to remove this

als de dop kapot is zonder aanwijsbare reden kan het zijn dat hij te heet is geweest , dit betekent dan meestal dat je cilinder ook veel te heet is geweest

als je hem een keer kickt voelt en klinkt het dan nog zoals het hoort ?
laten we allesinds hopen dat het ergens anders door kapot is gegaan

ligt een beetje aan je setup als je standaard rijd hoeft hij niet zo heet te zijn
ik geloof dat ik met een br8hs rijdt en mijne loopt zo 85 - 90 op de gps
en dop maakt niet heel veel uit

ligt een beetje aan je setup als je standaard rijd hoeft hij niet zo heet te zijn
ik geloof dat ik met een br8hs rijdt en mijne loopt zo 85 - 90 op de gps
en dop maakt niet heel veel uit
Ik heb een bpr8hs gehaald en de cabarateur schoongemaakt en nu rijd ie weer hij loopt 83 denk ik

je zou er wel wheelies mee kunnen doen maar dan kan je er niet meer gewoon mee rijden
topsnelheid gaat naar beneden en hij loopt dan ziek in de overtoeren
als je op die manier je scooter wil gaan afstellen dan is aan te raden diverse drukveren en trekveren en gewichten qua rollen op voorraad te hebben en dan experimenteren tot de scoot doet wat je wilt

je zou er wel wheelies mee kunnen doen maar dan kan je er niet meer gewoon mee rijden
topsnelheid gaat naar beneden en hij loopt dan ziek in de overtoeren
als je op die manier je scooter wil gaan afstellen dan is aan te raden diverse drukveren en trekveren en gewichten qua rollen op voorraad te hebben en dan experimenteren tot de scoot doet wat je wilt
Oh oke ik zal het onthouden en uitproberen dankjewel

Write your reply...
Back