speedfight 2 stottert constant

pumpkin93

Well-Known Member
ik heb een speedfight 2 en sinds een week heb ik een probleem. alle settings zijn nog origineel (sproeiers, uitlaat etc) en probleem is dus ook echt spontaan ontstaan :?

starten gaat niet helemaal smooth... terwijl ik daar eerst geen problemen mee had.
het stotteren en haperen is niet snelheid afhankelijk (of ik nou 20 of 50 rij het is even erg
hmz.gif
) dus beetje jammer.

ik heb de bougie er al uitgehaald, die was flink naar de klote. de bougie stonk naar vuur:? en was helemaal wit. nu nieuwe bougie erin gezet:W maar die was binnen een dag alweer wit aangeslagen. en mn scooter stottert en hapert nog steeds!!!!!

help?!?!?!

Advertisement - register to remove this

Begin eerst maar eens met je carburateur schoon te maken, als je setup nog steeds hetzelfde is gebleven. kan hij niet zomaar te weinig benzine krijgen. en kijk ook even naar je membraam of die nog wel heel is. doe ook maar even deo test op valse lucht!

Begin eerst maar eens met je carburateur schoon te maken, als je setup nog steeds hetzelfde is gebleven. kan hij niet zomaar te weinig benzine krijgen. en kijk ook even naar je membraam of die nog wel heel is. doe ook maar even deo test op valse lucht!

ofwel staat 'deo' voor 'de', ofwel is dit een speciaal soort test, verklaar u nader :#

oke ik zal het je uitleggen. Was je scooter eerst wel goed afgesteld? en sinds de laatste tijd stottert ie en is de bougie wit?! Dan zou je denken aan valse lucht , dat ie dat ergens aanzuigt.
Kick je scooter aan, pak een bus deo, en spuit bij het luchtfilter (NIET IN) en carburateur en membraam. En kijk of je hem harder hoort lopen (in toeren) als dat het geval is (en je hebt niet direct in je luchtfilter gespoten) dan heb je valse lucht, dus zit er iets niet goed vast. En maak nou eerst je carburateur eens schoon en stel hem opnieuw af. sproeier 1 of 2 maten hoger gaan zitten en dan moet het goed zijn. ZOniet, DEO test

Back