tjoener said:gho hangt ervanaf hoe hard je wilt gaan hé
je kan:
alle begrensinge eruit hale (bij speedfight weetek ni zo goed waar deze steke maar check eens: luchtfilter, carbu, membraam, pijp)
aftakking van pijp hale (of een lekker krulpijpje hale)
andere sproeier steke (grotere)
andere carbu (17.5, 19, 21)
andere vario
andere koppeling
cilinder tune of 70 of 80cc cilinder kope, je kan natuurlijk ook je ori cc late hone
carters tune
...
er zijn zooooo veeel mogelijkheden om je top-en treksnelheid teverbeteren
Fred said:Het grootes probleem van de nieuwe speedfight motoren is dat ze het vermogen hebbben bij lage toeren. Waar door ze best aardig trekken maar niet echt hard willen lopen.
Wil je graag een beetje snelheid hebben zonder te veel geknoei dan is een extra voetpakking een oplossing. De timing van de cilinder word daar door iets hoger en zal wat meer vermogen leveren bij hogere toeren en de motor zal waarschijnlijk ook iets meer toeren willen draaien.
1 pakking van 0,5 mm werk goed en waarschijnlijk werkt een tweede ook nog goed een derde zal de verbrandings kamer te groot maken zo dat de motor slechter zal gaan lopen.
Natuurlijk moet je na de aan passing het gewicht van de rollen op nieuw uit zoeken.
aftakking van pijp hale