Speedfight 2 ontgrenst sito plus sproeier?

RPPC

Member
Hey mensen, Ik heb een speedfight 2 AC uit 2008. Sito plus ontgrenst en varioplaat eruit, 8 grams rollen en standaard koppeling.

Laatst las ik dat hij sneller zou trekken met een ontgrensde luchtfilter en grotere sproeier. Nu heb ik er een sproeier 76 inzitten omdat ik las dat ik rond deze maat moet zitten met sito plus maar hij stottert enorm op 1.5 slag uit. Rond welke maat moet ik gaan proberen?
 
Advertisement - register to remove this

1,5 slag is veelste veel voor de luchtschroef.

1 1/8 of minder zou genoeg moeten zijn.. 1,5 is een fabeltje dat de hele tijd hier in de lucht hangt. En is waarschijnlijk alleen maar toepasbaar op Dell orto caburateurs.

Als die stottert dan is de sproeier juist te groot. Controleer gewoon je bougie per keer en je weet het.
 
1,5 slag is veelste veel voor de luchtschroef.

1 1/8 of minder zou genoeg moeten zijn.. 1,5 is een fabeltje dat de hele tijd hier in de lucht hangt. En is waarschijnlijk alleen maar toepasbaar op Dell orto caburateurs.

Als die stottert dan is de sproeier juist te groot. Controleer gewoon je bougie per keer en je weet het.
Oh fijn dat je dat zegt, ik dacht idd dat 1.5 slag uit de gouden regel was. Heb er nu sproeier 56 ingezet, groot verschil weet ik maar trekt prima. Heeft echter nog wel een vermogensdip rond 60 maar weet nu iig dat rond de 70 veelste groot is.
 
Back
Top