Speedfight 2 leds

Hallo, ik wil graag angel eyes en underglow aanbrengen op mijn speedfight 2 en er zijn genoeg videos over de angel eyes maar niet waar je ze op moet aansluiten. Ik zat te denken voor de underglow een usb strip en dan op zo een 5v telefoon lader ding aan te sluiten. Ik weet niet waar ik ze moet aansluiten maar ik maak er wel een schakelaartje tussen en verstop die ergens. Ik vraag me ook af of er modulaire led strips zijn want ik wil ook graag verlichting bij het voorwiel en bij de roosters in de kappen aanbrengen. Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Een LED Angel eye sluit je aan op de gelijkspanning van je accu en als je die achter het contactslot aansluit hoeft er geen aparte schakelaar tussen.
De geschakelde accuspanning vind je onder anderen terug bij je contactslot en wel de zwarte draad.

Die underglow usb strip kun je op dezelfde zwarte draad aansluiten via uiteraard een aparte schakelaar en een 12V/usb adapter.
Echter dan kun je deze niet gebruiken als de scooter niet op contact staat, maar dit heeft ook het voordeel dat je deze strip niet kunt vergeten uit te schakelen en je met een lege accu ergens staat.
Wil je die usb-strip wel gebruiken als de scooter niet op contact staat, moet je het zaakje aansluiten op de rode draad bij je contactslot en wel als volgt:

Rode draad --> schakelaar -->12V/usb adapter --> ledstrip.

De min-zijde van de 12V/usb adapter sluit je rechtstreeks aan op de groene bedrading van je scooter, die je oa ook terugvindt bij je contactslot.
 
Back
Top