Speedfight 2 heel raar probleem

Svennn

New Member
Hallo ik heb een speedfight 2 ac, laatst had ik valselucht bij het membraan als ik daar remmen reiniger spoot veranderde het toerental en viel hij uit. Nu heb ik een nieuw membraan gekocht en nieuwe pakkingen alles aangesloten en nog steeds valse lucht. Ik pakte 1 extra lange bout en draaide deze heel vast erin en toen ineens zat me zuiger gewoon vast en kon gewoon niet kicken, als ik hem losser draaide ging het wel weer. Ook valt hij uit als ik in het hoekje van de voet pakking spuit bij de cilinder. Ook lekt er heel veel benzine ineens tussen mijn spruitstuk en carburateur en hoorde ik een raar fluit geluid bij gas geven. Wat is dit ik weet het niet meer.
 
Advertisement - register to remove this

Ik pakte 1 extra lange bout en draaide deze heel vast erin en toen ineens zat me zuiger gewoon vast en kon gewoon niet kicken,
Niet zo heel slim om een bout erin te draaien die langer is dan deze die erin hoort.
Heb je deze bout soms niet door het blok gedraaid en blokkeerde de krukas of erger?
Ook lekt er heel veel benzine ineens tussen mijn spruitstuk en carburateur
Blijft je vlotter/vlotternaald niet hangen?
 
Zit er onder die 4 bouten van het spruitstuk en membraan de krukas dan?

En als je vlotternaald blijft hangen overstroomy toch de vlotter bak en toch niet bij de pakking tussen het spruitstuk en membraan?
Post automatically merged:

Maar moet ik nu het blok splitsen door die bout die de krukas raakte
 
Last edited:
Onder het membraan zit inderdaad je krukas. En ik zou eerst je membraan is loshalen om te kijken of je iets bij de krukas kan zien voordat je gelijk je hele blok gaat splitsen
 
Back
Top