Speedfight 2 100cc gekocht

rico suave

Well-Known Member
Hallo iedereen,

Ik heb zo een 2 dagen geleden een mooie grijze speedfight 2 100cc gekocht met 5300 km's op de teller. Hij rijdt lekker tot de 90 en trekt goed door. De uitlaat is aan vervanging toe daarom dacht ik ineens een snelle te nemen. Mijn ogen vielen op een tecnigas next-R speciaal voor de 100cc..

Is dit zowat een degelijke uitlaat? doel is sneller optrekken en misschien top van 100 max. Zitten er rollen bij, en wat moet er allemaal aangepast worden?

thanx!
 
Advertisement - register to remove this

kheb niet zoveel verstand van die 100cc blokjes

maar wat je denkelijk wel moet afstellen zijn de vario en de sproeier zowiezo... misschien zelfs de koppeling.

En normaal zitten er geen rollen bij een uitlaat nee :p
 
ik denkd at dat vooral is omdat leovince ook een grote producent van rollen is...

maar bij mn laser krege ik er geen bij... bij mn turbokit niet en bij de leovince hm voor de wallaroo van n vriend van mij ook niet...

Ik weet eigenlijk niet of het normaal is dat je ze er wél bijkrijgt
 
rollen moeten zowiezo worden vervangen door lichtere, dan eens kijken hoe hij loopt. Verder zal ik de kleur van de bougie in het oog houden of hij niet te rijk of arm is afgesteld..

verder zou ik ook nog willen uitbreiden met een malossi multivar en dan fijnafstellen..
 
Back
Top