Speedake frustratie

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
hmzzz...........kan niets redelijks vinden
frown.gif

ik zal morgen es wat foto's van mij en m'n scooter wegbrengen om te laten ontwikkelen
smile.gif


Greetz
 
Speedake een eerste hypersport...? Euh

4 jaar geleden zei je?

Dannuh was de SR oud model er allang. Ik vind die Speedake maar een slpa aftreksel van de SR. Kijk maares goed. Kweeet alleen niet welke er eerder was, de SR geloof ik al van rond '94.

Pics van onszelf: open maar een topic, dan zal ik er ff 1 proberen te maken.

SvR
 
Vespa Quartz is natuurlijk de eerste en enige supersport, al was ie bedoelt als toerbak
smile.gif
In 1991 reden die dingen al rond..
 
Ik vind de buxy ook wel gaaf, alleen beetje klein.. had er nog bijna een gekocht ook..
 
Gepakt door de politie, MHR70-R weg, For Race weg, carb. weg...

Rijdt nu standaard onbegrensd rond, en is goed na aan het denken over z'n volgende aankopen... correct me if I'm wrong, Ogre
smile.gif
...

Greetz.
 
Speedake/Buxy is gewoon een vette scooter (vooral die zwart/zilvere), een vriend van me heeft al 25.000 km er mee gereden...

Ik ben ook wel voor foto's plaatsen, wel wazig... Je stelt je iets voor bij een persoon, en hij blijkt toch anders te zijn
smile.gif


Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Gepakt door de politie, MHR70-R weg, For Race weg, carb. weg...

Rijdt nu standaard onbegrensd rond, en is goed na aan het denken over z'n volgende aankopen... correct me if I'm wrong, Ogre
smile.gif
...

Greetz.

Jezus, heb jij op mn biografie zitten studeren ofzo
wink.gif

Ik ben nu druk bezig om mn SF2 te verkopen, moet alleen nog wachten tot een kapje is gespoten (er zat een beetje schade op).
Dan ga ik een Runner kopen, en die een beetje opfokken.
 
Back
Top