Speed Beta en Neos PROJECT STOP

Status
Not open for further replies.

Joost.S.

Well-Known Member
Wegens projectstop en overstap op piaggio bied ik mijn speed beta tekoop aan.

Als er intresse is in de hele scooter hoor ik dat graag , omdat dit vaak moeilijk is kan het spul ook los gekocht worden , de meeste prijzen zijn vast omdat het gewoon nieuw en goed spul is wat hard knald

Even voordat je gaat kijken wat er allemaal tussen staan:
-Bied ook alleen als je daadwerkelijk geld hebt
-Bied alleen als je ook daadwerkelijk geintresseerd bent
-De kosten zijn exl verzenden
-Bieden kan altijd
-Ophalen kan ook
-Meerdere spullen kopen kunnen we uiteraard een prijsje maken

Fotos kunnen op aanvraag gemaakt worden maar zoals ik zei is alles bijna nieuw is dit niet het geval is dit ook aangegeven

Motorische onderdelen

-Carters DJT Tuned @ Speed , prepared @ Overrange ( Ik heb de Carters NIEUW gekocht deze zijn dus niet gestraald oid omdat ik zo de carters al strak vind )
-Hebo Racing pen 12 krukas icm SKF TON lagers twv 110 euro (voor de mensen die niet weten wat dit voor een lagers zijn , deze centreren de krukas automatisch , als je je carter splitst hoef je dan ook niet steeds je lagers eruit te rammen
-MHR Speed 6t met nieuwe zuiger DJT Tuned (In deze cilinder zit veel potentie er is al 21,8 gecorrigeerd mee gehaald op een dynojet bank )
-Vertanding Primair 13-44 Malossi en Secundair is Orgineel , perfect voor de sprint dus

600 EURO

Alles wat hierboven staat gaat in een set weg , k heb heb voor dit blok een vaste prijs van 600 euro , jullie weten zelf wat het nieuw kost en dan ook nog eens het tunen , persen van de vertanding enz enz

-Yasuni C30 , Gewoon net ding , paar krasjes geen deuken ofzo altijd netjes onder houden. 275 EURO

-Dellorto 28mm VHST , deze is bewerkt door wim van HGS er is een bronzen 70mm kelk op gemaakt , ook worden deze carbs niet meer gemaakt , persoonlijk vind ik dit een van de fijnste carbs. 100 EURO

-Evo 1 Vario , Iedereen kent denk ik de evo vario wel , ik heb een maand geleden deze nog nieuw kunnen bemachtigen omdat de 1 niet meer gemaakt word , op testbank is gebleken dat deze vario veel harder doorloopt als de mhr 2000 deye vario heeft alleen driewegen gelopen en 5 runs evenals het meeste andere spul. 100 EURO

-Euroscooters Paddock stand , die blauwe dus , gewoon goed en onbeschadigd. 50 EURO

-Omgelast Beta Subframe 60 EURO

-EVO AC DJT Tuned , is tijdje snelst AC NL geweest 19,1 pk gescoord in best
met nieuwe zuiger
Carters DJT Tuned @ Evo en prepared @ Overrange
-Ton lagers Inc lagerschalen dus je kunt er je eigen gewenste krukas in plaatsen
-Malossi Denso W 34 bougie

Blok is gewoon helemaal compleet om in elkaar te zetten inc pasbussen , imbussen etc hier heb ik dan ook een vaste maar toch lage prijs voor ook dit setje gaat alleen compleet weg

300 EURO

Dan heb ik dus nog de Beta zonder blok check mn perso hioervoor deze gaat weg inc whoop disk en BB MTB stuur inc clamp (niet op perso te zien) beta zonder blok in perfecte staat , tevens zitten er ZGAN ml 50 banden op, mag weg voor 600

dan heb ik ook nog Neos frame INC velgen , NIEUW kroonstuk , goede banden en titanium TNT stuur inc clamp en speed snelgas 150 euro

Reageren kan via PM

Mvg Joost
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top