Special SR Putten

Nee.. vandaag bezig geweest.. Jurjen had nog wel een 19 mm liggen dus die maar ff opgehaald.. ff vlotterbak over gezet.. maar nog niks:S dus ik ga nu de 19 mm eronder leggen.. kijken of die 't dan doet..

Tot straks8)
 
Vandaag maar weer 's bezig geweest.. (kwamen gister dingen tussen dus kon niet).. er kwam maar geen benzine bij de bougi.. dus de kop maar los gehaald.. stond er dus kvs in de cilinder.. koppakking lag eruit.. en ook nog zo'n ringetje die om je tapeinden heen zitten was doormidden.. ik overal nieuwe proberen te krijgen maar kon nergens.. moet dus weer eerst naar barneveld:S komt maandag wel.. Maarja.. waarschijnlijk doet die 't dan gwoon met die goede pakking!!

Groeten..
Mark
 
Vandaag maar weer 's bezig geweest.. en hij doet 't eindelijk8) er zat geen massadraad op m'n blok.. omdat m'n startmotor er niet op zit:P btj dom.. maar eindelijk gefixt.. nu nog btj afstellen.. want loopt brak.. te lichte rollen te grote sproeier enzo..

Maarja.. Binnenkort filmpje

MSslS
Mark
 
Ziet er goed uit. Alleen zou ik je voorkap nog netjes strak trekken want ik zie nog redelijk wat oneffenheden veel succes verder.
 
ziet er allemaal netjes uit nog succes met je kappen gaat goed komen, hopelijk vlamt het beestje snel :) ga zo door
 
Vrijdag kwam Jurjen nog even afstellen.. alleen moesten nog andere trekveren en sproeier in.. dat heb ik gisteraaf nog ff gedaan.. maar toen kwam gerard met 100000 stukjes snaar in z'n blok.. dus hem mijn snaartje maar even uitgeleend.. en kon 'm dus niet testen.. maar ff gestrart zonder snaar.. en maakte goed veel toeren:p.. Patrick heeft filmpje met z'n tel gemaakt.. die zal wel gepost worden..

Groeten
 
Last edited:
met snaar was idd bagger:P maar toen k zaterdag nog iets heb afgesteld.. na vrijdag mt jouw.. liep die al stukje beter.. en zonder snaar maakte die gwoon goed veel toeren.. (lochisch:P) maar misschien nog xtje een rotor:)
 
Ja.. maar het is ook een gewone ontsteking.. maar qua prestatie Heeft die halve pk'winst in vergelijking met rotor
 
Last edited:
Laatste dagen bezig geweest met een underseat.. wel appart al zeg k 't zelf.. staat wel mooi.. Morgen foto's.. Het Idee is een Sr rooster uit de voorkap, in de underseat gewerkt!!

Foto's Volgen..
 
Back
Top