T ToRcH2003 Well-Known Member 25 February 2003 #1 Ik wil jullie meningen wel eens horen hierover.. mochten er mensen zijn die geen scootin kopen/willen kopen wil ik het wel even inscannen als iemand webspace heeft. ikzelf vindt hem afschuwelijk
Ik wil jullie meningen wel eens horen hierover.. mochten er mensen zijn die geen scootin kopen/willen kopen wil ik het wel even inscannen als iemand webspace heeft. ikzelf vindt hem afschuwelijk
T ToRcH2003 Well-Known Member 25 February 2003 #5 owke komt eraan... scootin redactie... niet weer gezeur net als bart's nrg... Heb ik btw ook gescand toen
owke komt eraan... scootin redactie... niet weer gezeur net als bart's nrg... Heb ik btw ook gescand toen
Aschwin Ownage! 25 February 2003 #6 wat voor een is het ik heb ook nog space eventueel... /edit weer een mooie poster?
T ToRcH2003 Well-Known Member 25 February 2003 #7 het is een combinatie van kymco/dragster/aerox en een fiat panda
tomaaz The power of dreams 25 February 2003 #12 ja ik heb scootin net ontvangen en het is inderdaad een vage scoot, wel een echt special maar om nou te zeggen dat hij super mooi is...
ja ik heb scootin net ontvangen en het is inderdaad een vage scoot, wel een echt special maar om nou te zeggen dat hij super mooi is...
4x2 Vervoerhoer 25 February 2003 #15 Nee, een Draerox (ik vind het een Dragrox, maar goed). Vind 'm wel netjes, maar niet echt mooi. En die voorvork ziet er niet ui eigenlijk.
Nee, een Draerox (ik vind het een Dragrox, maar goed). Vind 'm wel netjes, maar niet echt mooi. En die voorvork ziet er niet ui eigenlijk.
T ToRcH2003 Well-Known Member 25 February 2003 #17 webspace met dank aan roy... komen er in enkele seconden aan