Nee, de 2 glazen zekeringen gecheckt en voor de zekerheid vervangen, en ik denk moest het de zekeringen zijn zou het bij de eene regelaar wel en de andere niet doenZekering?
Kymco agility 50Welke scooter is het?
Bij de eene spanningsregelaar laad de batterij wel op bij de andere niet,Als de lichten goed fel werken. En alleen de accu niet op laat lijkt dat me voor nu de beste optie.
Maar ik zou even je bedrading door meten ik denk dat daar iets niet goed zit.
Ik heb nog een kymco waarmee mijn zoon naar zijn werk is, zou ik de regelaars daar eens op testen ?Zou je niet even en andere spanningsregelaar kunnen lenen. Of een van de 2 die je nu hebt testen op een scooter van een vriend. Om nou weer een nieuwe te kopen is ook geldverspilling
Als ze passen kan dat let dan wel op dat de draden overeen komen. Er zijn namelijk spanningsregelaars die op elkaar lijken maar het niet zijn.Ik heb nog een kymco waarmee mijn zoon naar zijn werk is, zou ik de regelaars daar eens op testen ?
Maar ik heb schrik dat het daar iets zal stukmaken.
Je hebt groot gelijk, van daar dat ik schrik had.Ik zou als eerste toch even gaan meten aangaande de spanning die uit de stator komt.
Het laad circuit en het stabilisatie gedeelte voor je lampen is een apart gedeelte in je regelaar
Kan best zijn dat je heeeel toevallig twee getroffen hebt waar een gedeelte van defect is .
Aan de andere kant ga je nu een goede proberen in jou scooter en zit er een fout in de stator heb je drie defecten
Als ze passen kan dat let dan wel op dat de draden overeen komen. Er zijn namelijk spanningsregelaars die op elkaar lijken maar het niet zijn.
Het waren van dmp merkWaren de nieuwe regelaars origineel of een universele aftermarket?
Ik vraag dit omdat de aansluitingen van sommige regelaars toch anders zijn uitgelegd ondanks dat de connector hetzelfde is, zoals dit ook al opgemerkt is door @Aidan384838 .