Spanningregelaar Aprillia Sr

Monster-Sr

Well-Known Member
Ik was mijn choke kabel aan het vervangen dus ik zag dat er 2 draden los zaten bij het spanningregelaar en mijn elektrische start deed het al tijdje niet zou het daar aan kunnen ligge het gaat om aprilla sr minarelli het gaat bij de spanning regelaar om de 2 oranje draden... zou dat de oorzaak kunnen zijn?


alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

De spanningsregelmaar vlakt de spanning van je lichtspoelen af en richt deze gelijk. Je lampen krijgen hun spanning via de spanningsverdeler, en deze laad ook je accu op. Je elec. start staat hier buiten.
 
maar niets doet het bij mij knipperlicht toeter... elektrische start bezine meter.. etc... benzine meter reageert op gas.. als die stationair loopt zakt die naar beneden..waar zou dat aan kunne ligge.. accu is nog goed weet ik zkr.. zekering is ook nog goed..
 
Last edited:
Als je benzine meter oploopt wanneer je meer toeren maakt, is het toch echt je accu.
Of hij hangt niet goed aan de aarde, of hij is leeg, of de zekering is stuk, of er is een andere oorzaak dat hij je circuit nie tvan spanning voorziet.
Toeter en RAW werken ook op accu.

Dat je benzinemeter oploopt wanneer je gas geeft betekend in ieder geval dat je lichtspoelen hun werk prima doen. Doet je koplamp het ook gewoon bij een draaiende motor?
 
Back
Top