Soundboard

ADB-CIF

WEGMISBRUIKER SF2LC
Goede avond

Is er ergens op internet een site of forum die malletjes van soundboards heeft?
Ik wil graag een soundboard in me buddy maken maar niet te moeilijk gaan doen (en niet 120 euro betalen).
Zou handig zijn als je ergens een mal schaal 1:1 ken uitprinten, uitknippen en dan over trekken op een stuk hout.
Iemand idee waar ik dat ken vinden?

P.S. Ik heb een sf2lc
 
Advertisement - register to remove this

Idd... gewoon makkelijk bewerk baar hout nemen en je schuurt er zo een stukje af. Zelf heb ik ook heel zacht hout gebruikt, ik weet niet hoe je dit noemt maar als je schuurt komt er fijn stof vrij.
 
je bedoeld vast MDF
das idd het beste materiaal en ik had ook een mal van karton gemaakt maar dat werd geen succes bij mij, het volgde niet mooi de vorm van me buddy er zaten allemaal hoeken enzo aan:P
 
Ik heb gewoon een meetlint gepakt en mn buddy opgemeten op 20 verschillende punten.
Zat ff wat tijd in, toen uitgetekend op hout, ff met de decoupeerzaag gebeund en het zaakje paste perfect.

En wat kneedbaar hout en een potje verf achter de hand is btw ook niet mis =).
 
Mja, het mooiste is met het spul waar subwoofers voor in de auto e.d. mee worden bekleed, daar je soundboard ook mee te bekleden. Je soundboard zal meteen beter passen (als je hem iets te klein maakt oid).
 
maare dit zijn tog geen antwoorden op me vraag?
ik weet zelf ook wel hoe het allemaal kan enzo maar ik hoef neit te weten hoe jullie het gedaan hebben.
Ik vraag alleen maar of er ergens op internet een Mal te vinden is.
 
waarom probeer je het niet met een blok piepschuim? dat druk je dan in je buddy, dan heb je een beetje de vorm, dat snij je uit, pakt een plaat hout en zaagt met behulp van je piepschuimen mal alles netjes uit.

alles monteren en klaar is ADB :)
 
tuurlijk man, ik zal wel ff tegen de kaboutertjes zeggen dat ze wat meer moeten maken....

Beetje zelf actie ondernemen mag zelf ook wel, dr is vast wel op de gemeentestortplaats een blok piepschuim te vinden hoor....
 
ja zou ook kennen en heb jij dan een blok piepschuim voor me?

Zo van ga naar een random winkel zoals de mediamarkt of iets anders dat breekbare elektronica / ander spul verkoopt en vraag om hun afval-piepschuim.

En volgens mij bestaan die mallen in kant-en-klare printvorm helemaal niet, of je zult alle fora's af moeten gaan en vragen aan iedereen of ie toevallig ooit in zn leven zoiets heeft ingescand.

Dus ja, echt een antwoord op je vraag geven gaat niet echt, daarom vertellen wij je gewoon hoe wij t allemaal hebben gedaan.
 
Back
Top