sonic vertanding 13/34 ???

Rinze #74

Well-Known Member
hoooi:D

K heb ff de secundaire vertanding nageteld van me sonic waar ik van dacht dat deze standaard was.

std is 12/36 heb ik gelezen.

MAAR, ik kwam na 5x natellen nog steeds op 13/34 uit.
deze sec. vertanding kan ik nergens vinden..

weet iemand waar deze vandaan komt, standaard zo ook geleverd?
of welk merk anders?

Ik zit met dat in combi met standaard primair op een RF van 9.6

Ik was van plan een malossi 15/41 te plaatsen maar met deze sec. vertanding kom ik dan op een RF van 7.1

wat is nu verstandig om te doen voor de sprint?:)

RF:
7.1?
9.6?
of de originele sec. vertanding zien te vinden van 12/36 en dan in combinatie met een malossi 15/41 een 8.2?

k rij met speed, keinh 28mm, yasuni c30..


Gr Rinze
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

je kunt ook std vertanding secundair nemen, en dan malossi primaire monteren. Kom je op 8.2. Of hard zoeken en polini 17-40 secundaire vertanding monteren, deze is echter wel schuin en heeft dus meer weerstand.

De beste manier om te weten watvoor vertanding je nu moet kiezen blijft gewoon testen op straat. Hangt allemaal af van het gewicht van je scooter, jouw eigen gewicht, en de rest van je setup.
 
wat ik al zei dus, de stnd sec. vertanding zien te vinden van 12/36 en dan in combinatie met een malossi 15/41;).

maar 7.1 is dus te laag?

ik ben vrij licht en scooterje ook wel:)
 
7.1 is echt té lang denk ik. Ookal heb je een berg vermogen, zul je alsnog last krijgen van slip in je overbrenging waarschijnlijk. Lekker die malossi of polini's erin steken :)
 
oke:),
maar waar kan ik nog een stand sec.vertanding vinden..?
nieuw is volgensmij niet meer te krijgen?

en dan had ik nog iets.
Ik heb dus al een malossi 15/41 in huis.
maar die klemt neit vast op die sec vertanding:?
ik kom 'm er zo opschuiven..

waar kan dit aan liggen?
het standaard tandwiel moet ik wel gewoon vast persen
 
Last edited:
hier ben ik ook wel eens benieuwd naar!
ik kan namelijk mijn sonic niet houden in het beginn....(te veel wheel spin of dikke wheely's waar door ik van het gas moet)
 
Back
Top