snelspul piaggio (lc)

Status
Not open for further replies.

MHRunner

Well-Known Member
17,5mm + elec choke. (goedalsnieuw) fl 85,-

Yasuni R met kevlar demper: (geen roest, glimt) fl 200,-

74cc Gilardoni met 2delige kop. (net 1000km gelopen. goed ingereden en altijd castrol tts gebruikt. fl 200,-

alles voor Piaggio lc (komt van runner)
En alles in zeer nette/goede staat, i.v.m. verkoop scoot.

email: Polinifreak@hotmail.com (ook MSN)
of bel: 06-13469543
 
Advertisement - register to remove this

hellooooow ik dacht dattie 17,5 mm delly mijn kant op zou komen??
biggrin.gif
mail me ff op jorick@jorick.com
smile.gif
 
Originally posted by MHRunner:

74cc Gilardoni met 2delige kop. (net 1000km gelopen. goed ingereden en altijd castrol tts gebruikt. fl 200,-

Ik hoef em dus niet meer te tunen...

Tsja, vakanties zijn duur he?
smile.gif


Ow, voor ik het vergeet, de cilinder is gewoon 47mm oftewel 68cc... en geen 74cc zoals op het doosje staat.

Ze hebben bij Gilardoni namelijk niet zoveel verstand van cilinders, alleen van het gieten ervan.



------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, schuimfilter (ramair in aanbouw) Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed Valve met aangepast vulstuk, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp/ -tank/ startmotor/ lichtspoelen verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Rond de 16 achterwiel-pk's bij zo'n 14000 rpm.
 
Originally posted by Runner Rules !!:
Als je die cilinder tuned zal ie dan harder vlammen als een DR/Top Tuned ??

Met een stage3 tuningsbeurt (spoelpoort-, uitlaattiming en squish-correctie) vlamt ie zeker harder, ja...

Dan kan ik er gewoon een vette racecilinder van maken -> 12000+ rpm's....

Vereiste is wel een fatsoenlijke racepijp natuurlijk.


------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, schuimfilter (ramair in aanbouw) Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed Valve met aangepast vulstuk, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp/ -tank/ startmotor/ lichtspoelen verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Rond de 16 achterwiel-pk's bij zo'n 14000 rpm.
 
ja zeker zal hij harder vlammen!! het is een aluminium cilinder met een zeer goede koeling door de 2delige kop. volgens Joel komt hij dan zeker in de buurt van de 70 EVO.

maar ik ga nu op vakantie dit is mijn laatste topic. tot zondag en dan pas 10 dagen later als ik terug kom uit L'loret
smile.gif


dus als je hem moet hebben (ook yasuni) bel me dan ff op me mobiel: 06-13469543 je kan m tot zondag nacht bereiken daarna pas na 12 juli. iedereen prettige dagen verder. ik zal me wel verkmaken !!! YEAH!

mzzl
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top