Snelle Piaggio zip zonder wok te krijgen

Abel_787

New Member
wat zou je aan een Piaggio zip moeten doen om zo snel mogelijk te gaan, maar zonder dat het opvalt als je je begrenzer op de Rollerbank aanzet?
 
Advertisement - register to remove this

Een 4t maar ik kijk ook nu heel erg naar 2t blokken, zijn die beter op te voeren zonder dat het te zien is?
Post automatically merged:


Maar ik kijk specifiek naar zonder dat het erg duidelijk te zien is wat ik nergens zie
Je kan gewoon een 80cc monteren en uitlaat gew standaard laten met begrenzer derop dan komen ze er nooit achter. 2t 70cc is duidelijk te horen als je bijv een terugloper hebt en zullen ze hem eerder meenemen voor onderzoek maar dat doen ze niet vaak geloof ik. Je moet ook vooral niet hard rijden waar mogelijk agenten kunnen zijn. Niet hard door de stad dus
 
Je kan gewoon een 80cc monteren en uitlaat gew standaard laten met begrenzer derop dan komen ze er nooit achter. 2t 70cc is duidelijk te horen als je bijv een terugloper hebt en zullen ze hem eerder meenemen voor onderzoek maar dat doen ze niet vaak geloof ik. Je moet ook vooral niet hard rijden waar mogelijk agenten kunnen zijn. Niet hard door de stad dus
o op een ander forum zeiden ze juist dat het echt makkelijk te horen is, en is het dan niet beter om een stage 6 streetrace 50cc te monteren want dat als het begrensd is lijkt me toch gewoon legaal?

 
o op een ander forum zeiden ze juist dat het echt makkelijk te horen is, en is het dan niet beter om een stage 6 streetrace 50cc te monteren want dat als het begrensd is lijkt me toch gewoon legaal?

Stage 6 is idd wel legaal 50cc maar als ie begrensd is trekt ie net zo hard als een std. dan moet je wel een begrenzer nemen die aan en uit kan
 
tot ze naast je rijden of je laseren, dan kan je een begrenzer hebben maar dan weten ze je snelheid al.
Weet niet hoe oud je bent maar misschien is een A1 kenteken iets?
 
tot ze naast je rijden of je laseren, dan kan je een begrenzer hebben maar dan weten ze je snelheid al.
Weet niet hoe oud je bent maar misschien is een A1 kenteken iets?
Een vriend van me heeft een gloednieuwe zip gekocht. Die gaat volle toeren en bij 45 wordt ie begrensd als een malle. Komt zo uit de fabriek standaard
 
Back
Top