This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

snelle phantom gepakt


precies.... wat moet je er anders mee.
beetje naar kijken en geilen ??? schiet ook niet op
beter testen en rijden.. niet altijd maar af en toe.
 
Originally posted by Snader
ik en robbert pronk, rijden bij voorkeur om 12 uur snachts, langs een rondweg, van een meer....

gaat perfect..... en je hoort nog goed, aan de toeren, oftie lekker is afgesteld

om 12 uur snachts...dat vind ik nou niet echt snugger
 
Mja ik denk niet dat ik lekker 's nachts ergens kan testen. Allemaal vrij onverlichte achteraf wegen hier en ik heb dus geen licht. Ik kan overdag meestal wel op vrij rustige asfaltweg (tussen een bos en weilanden in) wat rijden, maar daar wil dus af en toe wel een verdwaalde smurfenmotor rijden en dan kun je dus niet wegkomen.

Naja, het is het risico natuurlijk he, maar blijft natuurlijk klote...
 
Originally posted by Snader
ik en robbert pronk, rijden bij voorkeur om 12 uur snachts, langs een rondweg, van een meer....

gaat perfect..... en je hoort nog goed, aan de toeren, oftie lekker is afgesteld

das lekker met een binnendraaier, 12u 's nachts... 8P
 
Originally posted by Patrick
das lekker met een binnendraaier, 12u 's nachts... 8P

Idd.. Boompje klap zou Boyd zeggen

Een kennis van me is gym leraar.. Kon een jongen niet meegymen omdat z'n been gebroken was.. rede was: Hij heeft een scooter met volgens hem een speciale ontsteking (binnenrotor dus) en hij was snachts gaan rijden

LOL
 
weet je wat leuk is? 13 PK met een RS op de wouten rollenbank en dan dat ding iets heel raars horen doen
 
Originally posted by ElmoRS
weet je wat leuk is? 13 PK met een RS op de wouten rollenbank en dan dat ding iets heel raars horen doen

Hehe =)
Ik rijd ook gewoon redelijk wat rond met me NsR, mochten ze me pakken zeg ik gewoon dat hij toch die bank gaar maakt en dat hij toch veel te veel vermogen heeft.
Wat zouden ze ervan zeggen?
 
Originally posted by Honda NSR-II
Hehe =)
Ik rijd ook gewoon redelijk wat rond met me NsR, mochten ze me pakken zeg ik gewoon dat hij toch die bank gaar maakt en dat hij toch veel te veel vermogen heeft.
Wat zouden ze ervan zeggen?

ze zouden zeggen : 'ah leuk van je dat je het zegt, nu is de bank nog 100%, en hebben wij er weer wat euros bij voor onze mooie nieuwe plietsie oto'
 
Originally posted by Honda NSR-II
Hehe =)
Ik rijd ook gewoon redelijk wat rond met me NsR, mochten ze me pakken zeg ik gewoon dat hij toch die bank gaar maakt en dat hij toch veel te veel vermogen heeft.
Wat zouden ze ervan zeggen?

Jij en rondrijden??? Woei, heb ik nog nooit meegemaakt
Laat gewoon je testbank grafiek zien.. Weten ze al genoeg waarschijnlijk..
 
Hoezo boompje klap? Die weg is natuurlijk wel verlicht, verder zijn er geen bomen, er is mooi asfalt, en niemand heeft last van je. En geen politie, en het is maar een paar 100m bij me huis vandan, dus het afstelwerk wordt in me schuur gedaan, dan daar ff testen, en als het goed loopt kan je er lekker blazen. Digi snelheden van 100+ zijn er geen probleem, en leuke bochtjes zijn er ook te vinden (die neem ik alleen nie s' nachts, want daar is het wel slecht verlicht.
 

precies....prachtlocatie.....en als je wil, halverwege zit een hele gloooooiende drempel..met 90 digi is geen probleem....als je er met 130 overheengaat, ga je denk ik wel even los van de grond

tevens een bruggetje erin, en achterin lekkere bochtjes....

al met al: een toppertje