This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

snelle phantom gepakt

jorenv

Buiten gebruik
Ha mensen,

Gisteren is een van de snelste scooters uit Houten opgepakt.

Het verhaal:

Jongen lekker stukje touren op z'n phantom ineens politie,
heeft hij met de politie achter zich aan heel houten door gereden.
Tot hij in een steegje klem zat tussen fiets paaltjes. Die motor agent was onder tussen zo gek geworden dat hij voluit met z'n motor tegen die phantom aan is gereden. |( en hierdoor de uitlaat behoorlijk dicht heeft geknepen. Maar de agent ging verder en burnde ff flink tegen de phantom aan.

De uitlaat zat toen helemaal dicht zodat ze hem bij de rollenbank niet meer aankregen.

hier een foto van de phantom in de SCOOTERTEAM bus.


als je heel goed kijkt zie je nog een heel klein beetje van de rode phantom

hier kan je zien dat er nog maar weinig van over is... achter kap is weg zit doek overheen

check voor meer foto's van de phantom www.scooterfreakshouten.tk
 
Lekker loos; Evo70 tuned en dan Top nardo. Of hij is niet bruut getuned, of hij loopt dus bagger omdat de cilinder timing veel te hoog is voor een dergelijke uitlaat. Hij rijdt met een 12mm ?

Maar idd, het zal leuk lopen en komt niet overeen met mijn eerder geschetste setup.

Ik hoop voor die kerel dat de politie dit forum niet toevallig afkijkt. Aangezien de site al wel offline is.
 
Laten we hopen dat ze bij de politie betere dingen te doen hebben dan naar een scooterforum kijken Maar ja tis altijd kut als je gepakt wordt.
 
ja ik haal vanavond ook hier de setup weer weg
omdat hij z'n scooter waarschijnlijk terug krijgt...
ze kregen de scooter niet gestart en ze mogen er niet aan sleutelen om de scooter als nog aan de praat te krijgen begreep ik..

zegt ie zelf teminste ...
 
Mzzl dat hij het terug krijgt. Ze mogen idd niet sleutelen, wel de cilinder erafhalen om te kijken of het geen 70cc is geloof ik. Of dat altijd mag of alleen als ie ook nog loopt weet ik alleen niet.

Om het nog leuker te maken kan hij als het goed is zelfs geld voor zijn uitlaat vangen omdat de politie die opzettelijk heeft gemold
 


Als je weg rijdt voor de politie moet je niet huilen als ze je klem rijden, met de nodige gevolgen. Krijg je dus niet vergoed. Mja, kun je hem meteen inruilen voor een C16/C20
 
Zo gauw de politie zijn scooter niet gestart krijgt mogen ze er helemaal niks aan doen en krijgt hij gewoon zijn scooter terug als het goed is....
 
de scooter reed gister trouwens i.p.v. de Top Nardo een een weekje oude evolution uitlaat van polini en niet meer met de nardo dus.................
 
Originally posted by DanceTrend
Tja zonde..
Maar is ook niet zo slim om met zon setup gewoon over straat te rijden, wel?

Ja en wat doet 90% hier?

Natuurlijk rijd je ermee over straat, aangezien er nog geen circuits worden aangelegt waar wij onze hobby fatsoenlijk kunnen uitvoeren. (wat ze in amerika zoal doen voor het street draggen)

Jammer dat die gast klem ik komen te zitten. Politie kan ze tijd wel beter besteden.
 
haha, kut voor hem

En dan ook nog z'n splinternieuwe 'week' oude evolution uitlaat, nu al helemaal plat
 
ja is zeker genaaid niet dat die nardo oud is ff tussen door is ook maar 2 weken oud ofzo..

ik ga nu zijn setup verwijder voor de zekerheid..

groet Joren
 

Idd.. Kijk je moet t toch een keer testen.. Ik ga straks ook met een 2e scooter beginnen wat aardig bruut gaat lopen maar ik zal t toch af en toe eens moeten testen.. Niet dat ik in t centrum gaat rijden maar een leuk industrie terein of een afgelegen gebied moet wel te doen zijn...
 
ik en robbert pronk, rijden bij voorkeur om 12 uur snachts, langs een rondweg, van een meer....

gaat perfect..... en je hoort nog goed, aan de toeren, oftie lekker is afgesteld