!!!Snelle en project beginnend spul en kappen etc!!! GOEDKOOP

Status
Not open for further replies.

x8rxracer

Well-Known Member
Kheb hier heel veel spullen liggen voor pia. Ik zal ff opnoemen wat ik heb. Kzal vast wel wat vergeten, dus als je iets nodig hebt voor pia en het staat er niet bij informeer gewoon even...bij interesse stuur ik fotos. Kan reageren op vraagprijzen...

- NRG/NTT frame. gewoon zwart en gebruikt. met voorvork, voorvelg, band, kabelboom, stuur, etc --> 150,- Is egt helemaal compleet. blok erop en rijden ermee. remmerij zit erbij etc. Is 100% eerlijk. Mag je controleren bij het politie bureau. Is verzekerd tot mei! voor een kleine 150 euro
- NRG/NTT kappenset. Zwart met wit. Deze set ziet er nog erg goed uit, want is 2 maanden geleden prof. gespoten. alle kappen aanwezig! 100,-
- Sebac chrome achterveer. Is egt helemaal goed met enkele 'gebruikers krasjes'. --->mag weg voor 50,-
- NRG/NTT ac blok. helemaal compleet. mist helemaal nix! Eventueel met velg en band. remmerij bijgeleverd! Blokje is zwart gespoten. met carterkap. ---> 125,-
- Runner blok. Met krukas, vertanding, spruitstuk, membraan, ontsteking. ---> 70,-
- Rito krukas. Is gebruikt, maar is nog 100%. ---> 45,-
- 2x polini speedcontrol vario. ---> 30,- per stuk
- Polini air speed. ---> 7.50
- Mikuni 12,5mm carb compleet. ---> 40,-
- Dell 17,5 mm carb compleet ---> 30,- --> VERKOCHT
- Mhr 50cc met zuiger en kop etc. gebruikt. Kan nog mee gereden worden. ---> 60,-
- Stuur lagers. boven en onder. nieuw. ---> 10,-
- Zip Vertanding!compleet! mag weg voor 30 eurootjes
- Ik heb dus een complete NTT staan en egt alles voor piaggo. garage vol! Dus informeer me als u iets nodig heeft en ik help je eraan!!!

pm voor interesse of mail: van_der_meulen_hans@hotmail.com

b.v.d.

Hans
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top