Snelheidsmeter verplicht???

Status
Not open for further replies.

DME3

zeg maar Dimitri
Ik ben van plan om een race stuur op me Nitro te zetten, maar dan heb ik geen snelheidsmeter meer. Ik vraag me dus af of die kilometerteller verplicht is in België????
 
Advertisement - register to remove this

Hoe kun je nu een fietsteller verlichten????
Dat kan toch helemaal niet ofsow?
Waarom moet ik nu weten hoe hard ik ga??? Ik weet toch dat ik maar tot 60 kan en ik hoor aan 't geluid van de motor hoe snel ik rij!
Kl*te reglementering en wetten :mad:
 
omdat je binnen en buiten de bebouwde kom ook met maximale snelheden zit en dat is geen 60

En wat het tellertje betreft bouw er een lampje boven ofso :p
 
Originally posted by DME3
Hoe kun je nu een fietsteller verlichten????
Dat kan toch helemaal niet ofsow?
Er is een model met een lampje erboven(lees: schuin dr boven)... Volgens mij ook een uit de "bc ... " serie...
 
kijk eens naar een brommer,
sommigen hebben niet eens een teller erop zitten. En verlicht zijn ze niet.
Van de week ben ik nog aangehouden en ik heb er helemaal geen teller inzitten en hun zeiden er nix van dus..
 
Iig in nederland is een teller niet verplicht. In belgie geloof ik ook niet. Je brommer/scooter mag namelijk niet harder dan 45.
 
Ik twijfel vooral om de volgende redenen: als je in een zone 30 rijdt mag je nl. ook geen 45 rijden heh? En toen ik op de rollerbank moest, vroeg die agent hoe snel ik op de teller ging.
Ik wel echt zo'n cross stuurtje maar geen zo'n fietsteller (toch niet direct, want dat zijn weer xtra kosten)!!!!!
 
Neem aan dat jij je certificaat gehaald hebt?

Lees de boekjes nou nog eens iets beter door, zul je ergens zien staan dat het idd niet verplicht is...
 
Nou als een snelheidsmeter verplicht is, vreet ik mn schoenen op. Die oude puchjes hebben toch ook niet allemaal een snelheidsmeter?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top