Snelheids meter werkt niet? Piaggo Zip 4T

Advertisement - register to remove this

kijken of de km kabel nog in de teller zit, en zo niet even weer erin drukken met een tangetje, mocht dit wel het geval zijn even kijken of de kabel nog wil draaien en niet gebroken is. zo niet, dan even kijken of de aandrijving nog draait als je aan het wiel draait. een van deze dingen moet het zijn.
 
kijken of de km kabel nog in de teller zit, en zo niet even weer erin drukken met een tangetje, mocht dit wel het geval zijn even kijken of de kabel nog wil draaien en niet gebroken is. zo niet, dan even kijken of de aandrijving nog draait als je aan het wiel draait. een van deze dingen moet het zijn.
Ik heb geen tangetje ofzo, is het mogelijk dat ik het met me tanden doe of is dat schadelijke voor mijn tanden of de kabel? Of is er een ander manier ?
 
als je teller kabel niet werkt, werkt je km stand ook niet......
heb je uitgebreid verteld hoe je dat op kan lossen
Post automatically merged:

Ik heb geen tangetje ofzo, is het mogelijk dat ik het met me tanden doe of is dat schadelijke voor mijn tanden of de kabel? Of is er een ander manier ?
je kan hem evt ook wel met je vingers er in drukken, denk dat je met je tanden er niet bij komt en lijkt me ook niet zo'n fijn idee
 
als je teller kabel niet werkt, werkt je km stand ook niet......
heb je uitgebreid verteld hoe je dat op kan lossen
Post automatically merged:


je kan hem evt ook wel met je vingers er in drukken, denk dat je met je tanden er niet bij komt en lijkt me ook niet zo'n fijn idee
lag idd aan die kabel, heb het toch even moeten doen met me tanden en nu werkt alles gelukkig weer, echter raad ik niet meer mensen aan het met de tanden te doen want het zorgt voor een vreselijke geur en het breekt een beetje van je tand.
 
Back
Top