Ik heb de boegie vervangen van mijn zip 4t v2 maar daarna ben ik van 70 kmph naar 52 gezakt hoe kan dit. Met de boegie erin draaien ging wel redelijk stroef.
Ik heb een zip 4t 2v en ik heb een ontgrende cdi en geen varioring erin zitten maar hij rijd maar 55 en zit een sproeier 80 in. Iemand een idee hoe dit kan?
Eerder is volgens mij ook al gemeld dat je gewoon even een compressie meter erop moet zetten. Voor een goed functionerende scooter heb je een juiste toevoer van smering/vonk en compressie nodig.
Eerder is volgens mij ook al gemeld dat je gewoon even een compressie meter erop moet zetten. Voor een goed functionerende scooter heb je een juiste toevoer van smering/vonk en compressie nodig.
Kan wel maar lijkt me sterk. Zelf zou ik alles gaan vervangen wat ik denk dat nodig is wat je pakt met een kleine beurt. Ook zou ik carb schoonmaken en daarna verder kijken.
Bij een wat uitgebreidere kompressie meter set zit ook een draad-tap voor de bougie, die er even in draaien (met de kop eraf i.v.m. metaal resten) dan de bougie met minimaal koper-vet er met de hand indraaien, dan de bougie sleutel pas gebruiken.