Snel vraagje Aerox!

Roxsta

Well-Known Member
Hi Lezers.

ik zit dus hopelijk niet met een probleem.

Ik heb gister dus een 70cc Cilinder onder mijn Aerox gezet en bij het aandraaien van de boutjes bij de uitlaat brak er een een gewoon half af...

Nu maakt mijn scooter dus het bekende 2takt zonder uitlaat-geluidje,maar ik moet naar mijn werkplek kunnen komen 20km verderop,nu is mijn vraag,kan ik zo rijden zonder teveel problemen te krijgen met mijn cilinder?de uitlaat zit er dus wel over maar is dus een beetje losjes..

Bedankt voor het lezen!
Mvg Josh

PS Kan ik trouwens die 20km ook met een te kleine sproeier rijden zonder teveel schade?? Ik kan uiteraard iedere 5km stoppen om even mijn choke open te doen om lucht binnen te laten
 
Advertisement - register to remove this

Nee je kan er zo niet mee rijden.. Er zit ook nog koelvloeistof in de cilinder.. Dus loopt er dan er tussen uit.. Busje huren of ergens vervoer vragen.





Kan ik trouwens die 20km ook met een te kleine sproeier rijden zonder teveel schade?? Ik kan uiteraard iedere 5km stoppen om even mijn choke open te doen om lucht binnen te laten


Nee dat lukt niet, cilinder loopt dan te snel warm.. Warmte overdracht dan dan heel snel.
 
Back
Top