snel ja of nee vraagje

Julez

Julezrulez
Me varioring zit er nog in, en k ga nu 80 op de teller. Ik had gehoord dat je zonder varioring nog sneller gaat.

Klopt dit?
Kan het kwaad als ik hem er in laat zitten?

Edit: Mijn km-teller doet het op dit moment niet, dus ik kan niet zien of ik sneller ga of niet :p
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als jij 80 gaat zit je vario ring er dus echt niet meer in hè, en zelfs al zou die erin zitten, dan is je prop er sowieso uit en is het schadelijk om die vario ring te laten zitten, want dan draai je dikke overtoeren.

Nogmaals ik geloof niet dat je vario ring er nog inzit.

En rikkyhood, praat geen poep, begrenzers zijn nooit goed voor je scoot.
 
oke, ja ik heb een ontgrensde pot uitlaat. En nee ik draai geen overtoeren. Ik heb me scooter gister een beetje verder afgesteld.

Ik had de scooter helemaal standaard gekocht. Toen een ontgrensde sitoplus uitlaat er op gezet en hij ging gelijk 85. Nu heb ik er een andere uitlaat op gezet (ixil pot) en gister afgesteld: gele drukveer, zwarte trekveren, 5,5g rollen. Nu rijd hij heel lekker.

Als het goed is is alles voor de rest helemaal origineel (luchtfilter, carb afstelling)

Edit:

Dus ik moet hem er uit halen, dat is dan beter voor me blok? Snelheid maakt me niet zoveel uit.
 
Last edited:
oke, ja ik heb een ontgrensde pot uitlaat. En nee ik draai geen overtoeren. Ik heb me scooter gister een beetje verder afgesteld.

Ik had de scooter helemaal standaard gekocht. Toen een ontgrensde sitoplus uitlaat er op gezet en hij ging gelijk 85. Nu heb ik er een andere uitlaat op gezet (ixil pot) en gister afgesteld: gele drukveer, zwarte trekveren, 5,5g rollen. Nu rijd hij heel lekker.

Als het goed is is alles voor de rest helemaal origineel (luchtfilter, carb afstelling)

Edit:

Dus ik moet hem er uit halen, dat is dan beter voor me blok? Snelheid maakt me niet zoveel uit.

ja, maar het bestaat bijna niet dat dat ding er nog in zit met die snelheid.
 
oke, ja ik heb een ontgrensde pot uitlaat. En nee ik draai geen overtoeren. Ik heb me scooter gister een beetje verder afgesteld.

Ik had de scooter helemaal standaard gekocht. Toen een ontgrensde sitoplus uitlaat er op gezet en hij ging gelijk 85. Nu heb ik er een andere uitlaat op gezet (ixil pot) en gister afgesteld: gele drukveer, zwarte trekveren, 5,5g rollen. Nu rijd hij heel lekker.

Als het goed is is alles voor de rest helemaal origineel (luchtfilter, carb afstelling)

Edit:

Dus ik moet hem er uit halen, dat is dan beter voor me blok? Snelheid maakt me niet zoveel uit.

dan zou ik als ik jou was nu een maat of 4groter in sproeier gaan voordat hij warm loopt....
 
oke, dus varioring eruithalen komt het op neer?

ik ga morgenavond ofzo ff kijken naar de carb en luchtfiter, kijken of die nog helemaal std zijn...

En waarom zou hij warmlopen met een te kleine sproeier?
Aan de kleur van mijn bougie te zien, koffie-met-melk-bruin, zit ik qua sproeier goed.
 
Back
Top