Slecht tot niet lopen nrg wie kan helpen?

Status
Not open for further replies.

MauSSie

Nrg mc2 |D 0 \/\/ é R
Hoi, ik heb een nrg mc2 en als je hem start (wat moeilijk gaat) loopt ie stationair en heel soms rijdt ie een klein beetje. Nu heb ik het vliegwiel eruit gehaald en zag dat die helemaal begschadigd was, kan het alleen daar aan liggen of zijn er ook andere oorzaken?? wie kan mij helpen??

Groetjes Maurits
 
Advertisement - register to remove this

Het kan verder zoveel zijn, maar probeer inderdaad eerst eens wat Shizzle al zei: Een nieuw vliegwiel... En kijk eens wat hij dan doet... Mocht hij dan nog steeds niet goed lopen dan probeer ik je graag verder te helpen!

(Btw. Heb je iets veranderd aan je scoot waarna hij deze problemen gaf? Of doken deze problemen plotseling op?)
 
ik heb met mijn nrg gehad dat hij heel slecht startte en slecht liep en toen jaja was de nakasiel wand van de cillinder versleten en dat was met een airsal 50 snel t6 volgens mij. moet je dat s bekijken
 
MENSEN HIJ DOET HET!!!! dankzij de tip van me buurman rijdt ie weer:D het was een beetje raar en dom maargoed:p ten 1e lag het ook aan het vliegwiel, ten 2e was dat gasding niet goed aangedraaid zodat de gasnaald niet goed in de sproeier kwam daarom kwam hij niet op toeren, ten 3e heeft een vriend van mij nog iets gedaan maar weet niet wat:S maar wat doet het er toe HIJ RIJDT WEER ben echt heel blij:p bedankt iedereen die reacties gaf!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top