slang van kastje bij carb naar buis van std uitlaat

)3urnS

Well-Known Member
Goedenmiddag

Ik heb een paar dagen geleden een aprilia SR sport pro gekocht met een gilera blok
,tevens een ixil twin gedempte uitlaat
nadat ik alle begrenzers eruit heb getrokken wou ik aan de uitlaat beginnen
ik kwam iets tegen wat ik nog niet eerder gezien had
ten eerste een stuk staal gelast op het frame wat zoon beetje elke andere uitlaat behalve de standaard uitlaat tegenhoud
maargoed na een half uur zagen en behoorlijk wat kramp was dat opgelost
maar
op de standaard uitlaat zat een buisje wat naar een kastje bij de carb liep
(niet het resonantiebuisje)
ik heb geen idee wat het inhoudt en zou dat erg graag willen weten , heb hem tot dusver maar los laten hangen en alleen ff een stukje gereden om de uitlaat te testen
(wat erg goed ging , de ixil doet zeer zeer zeer goed zn best , maakt wel een vreselijk zwaar kabaal ondanks 2 dempers , en voor alle sr bezitters met een gilera blok ,,,, niet zomaar een gilera uitlaatje kopen want behalve het pesterijtje van aprilia (stuk staal gelast om gebruik van andere uitlaten tegen te gaan) zit je ook vaak nog eens met het frame wat bij een sr een stuk dichter op de uitlaatpoort ligt dan bij een normaal gilera model , bij de ixil moest de ophanging van de veer/mondstuk er compleet worden afgezaagd , pokkebaan plus het wordt er gewoon niet beter op)

sorry voor het lange verhaal maar als iemand me aub kan vertellen waar die slang naar die standaard uitlaat voor dient ben ik erg dankbaar , en of ik hem zo kan laten hangen

bij voorbaat dank
 
Advertisement - register to remove this

okee dan thnx
kan ik het wel zo laten hangen eigenlijk?
merkte wel vandaag dat het gepruttel behoorlijk was , zoals je bijv met een half open choke blijft rijden ,
 
Back
Top