slang uit blok achter vario bij piaggo blok??????

Status
Not open for further replies.

JBB

Well-Known Member
Ik heb sinds gister een runner, dat is mijn eerste piaggo blok en snap geen ene reet waarvoor dat slangetje is dat uit je blok komt achter je vario bij het achterwiel, deze is namelijk nergens op aangesloten bij mij en zou ook niet weten waarop zie nergen een aansluit punt. slang is 15cm lang en 2 cm in doorsnede. wie kan mij vertellen waarvoor deze is en waar ie eigenlijk op moet.

Advertisement - register to remove this

hoe krijg ik foto's in dit forum, krijg het niet voor elkaar? van mijn pc naar forum te versturen, snap er geen hol van eerlijk gezegd.
Maar het gaat om een slang onder de startmotor

JBB said:
Ik heb sinds gister een runner, dat is mijn eerste piaggo blok en snap geen ene reet waarvoor dat slangetje is dat uit je blok komt achter je vario bij het achterwiel, deze is namelijk nergens op aangesloten bij mij en zou ook niet weten waarop zie nergen een aansluit punt. slang is 15cm lang en 2 cm in doorsnede. wie kan mij vertellen waarvoor deze is en waar ie eigenlijk op moet.

IN je carterkap ?? als het in je carterkap is is het de olie toevoer.. en tusse het gehele carter en achterwiel/ spatbord in is waarschijnelijk een overloop slang van bv je accu

bws_racing said:
IN je carterkap ?? als het in je carterkap is is het de olie toevoer.. en tusse het gehele carter en achterwiel/ spatbord in is waarschijnelijk een overloop slang van bv je accu

Oh sorrie foutje bedoel onder mijn carb. ipv startmotor, komt uit het blok een slang vlak voor het achterwiel en niet van accu want die zit voorin mijn scoot.

heb altijd minarelli gereden en piaggo blok heeft zoveel tierelatijn eraan zitten. alle slangen zijn te verklaren behalve die, want scooter loopt gewoon goed. en slang is ook niet van koelvloeistof. als je kijkt waar die slang zit dat is de plaats waar minarelli zijn startmotor heeft zitten.

dat wat jij bedoeld dat slangetje is van een soort ''secundair filter''
dit filter zit dan weer aan de std. uitlaat vast.

maar als je een race uitlaat hebt of iets dergelijks dan kan je dat filtertje weghalen.

ik heb deze gewoon dicht gemaakt.

ik zal ff kijke of ik een plaatje ervan kan vinden voor je.

maar je kan dat buisje dus eigenlijk gewoon weg halen en het gat dicht maken ofzo.

of alleen het buisje laten zitten

nja als ik thuis ben maak ik wel wat foto's van mijn spul

je kan kijken bij easyparts.nl en dan naar orriginele onderdelen dan gilera en dan runner etc aanklikken en dan kijken naar secundair filter

streetdna said:
nja als ik thuis ben maak ik wel wat foto's van mijn spul

je kan kijken bij easyparts.nl en dan naar orriginele onderdelen dan gilera en dan runner etc aanklikken en dan kijken naar secundair filter

die tekeningen van runner zijn niet of nog niet beschikbaar
Maar waarvoor dient die zogenaamde secundaire filter dan?

Status
Not open for further replies.
Back