Das waar maar er rijden meer piaggio motorscoots met bromkenteken als met motorkenteken kan ik je melden..Deze lichte scooters zijn in Nederland nooit populair geweest en dus ook nooit veel verkocht.
Dus een tweedehands markt voor deze Nederlandse lichte motoren was bijna niet bestaand.
Sinds de aanpassing van het hele rijbewijs-stelsel aangaande motoren, zie je meer en meer lichte motoren op de openbare weg.
MAW de markt voor lichte motoren groeit stilaan en er zijn mensen die hier gebruik van maken om een handeltje op te zetten.
Verder zie ik regelmatig vragen of een 125cc blok van een bepaald merk/type onder een bepaald 50cc frame past.
Je moet niet gelijk denken aan illegale praktijken als alle papieren in orde zijn kun je voor een heel schappelijk bedrag de scooter laten keuren bij de RDW.
Volgens mij hoeft hiervoor de scooter zelfs niet te lopen.
Dat is precies wat ik zei wil...Totdat ze gepakt worden of een ongeluk krijgen of veroorzaken, dan is het huilen.
Echter dit zegt niks over de verkoper maar meer over de koper.
misschien een domme vraag maar er past bijv een typhoon cilinder onder de skipper. als ik er dan een 50cc typhoon op doe en een varioring erin zou je hem dan kunnen keuren naar brom scooter?Hallo
Ik zie op marktplaats veel skippers scooters staan. Voorbeeld: https://link.marktplaats.nl/m163546...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Alleen ze hebben bijna allemaal Duitse papieren en nog geen NL motorkenteken.
Hoe kan dit? Deze mensen bezitten allemaal een scooter zonder NL kenteken...
Een 125 terugkeuren naar een brom is onmogelijk.misschien een domme vraag maar er past bijv een typhoon cilinder onder de skipper. als ik er dan een 50cc typhoon op doe en een varioring erin zou je hem dan kunnen keuren naar brom scooter?
ook als je een zip blok ofzo er onder zou doen gwn 50ccEen 125 terugkeuren naar een brom is onmogelijk.
Ik val een beetje in herhaling volgens mij, maar een 125 terugkeuren naar een brom is niet mogelijk. Op wat voor manier dan ookook als je een zip blok ofzo er onder zou doen gwn 50cc
ah oke thxIk val een beetje in herhaling volgens mij, maar een 125 terugkeuren naar een brom is niet mogelijk. Op wat voor manier dan ook
Dit was geen domme vraag maar een gehaaide!!!misschien een domme vraag maar er past bijv een typhoon cilinder onder de skipper. als ik er dan een 50cc typhoon op doe en een varioring erin zou je hem dan kunnen keuren naar brom scooter?
Maar hier staat ook niet dat het WEL mag...en hier staat nergens dat het niet magHomepage Kreidler Kreidlerdatabase
The Kreidler database is dedicated to the Kreidler brand. Incredibly beautiful and strong mopeds and motorbikes which achieved so many victories in the races.wordpress.kreidlerdatabase.nl
Dit kan we degenlijk, ik heb namelijk gewoon een vespa et125 om laten keuren met een 50cc blok naar een brom scooter.Ik val een beetje in herhaling volgens mij, maar een 125 terugkeuren naar een brom is niet mogelijk. Op wat voor manier dan ook
omdat je vespa's ook in 50 modellen hebt, dat valt over skippers niet te zeggenDit kan we degenlijk, ik heb namelijk gewoon een vespa et125 om laten keuren met een 50cc blok naar een brom scooter.
Deze lichte scooters zijn in Nederland nooit populair geweest en dus ook nooit veel verkocht.
Dus een tweedehands markt voor deze Nederlandse lichte motoren was bijna niet bestaand.
Sinds de aanpassing van het hele rijbewijs-stelsel aangaande motoren, zie je meer en meer lichte motoren op de openbare weg.
MAW de markt voor lichte motoren groeit stilaan en er zijn mensen die hier gebruik van maken om een handeltje op te zetten.
Verder zie ik regelmatig vragen of een 125cc blok van een bepaald merk/type onder een bepaald 50cc frame past.
Je moet niet gelijk denken aan illegale praktijken als alle papieren in orde zijn kun je voor een heel schappelijk bedrag de scooter laten keuren bij de RDW.
Volgens mij hoeft hiervoor de scooter zelfs niet te lopen.
Punt gemaakt...Vind ze persoonlijk niet eruit zien.