Skipper met Duitse papieren

Advertisement - register to remove this

Deze worden Duitsland gekocht voor een leuke prijs en plakken er vervolgens een ander plaatje op van een andere bromfiets. Framenummers controleren de wouten toch bijna nooit.

Dan kan je er op rijden en dat plaatje dat je erop plakt verzekeren, erg dom als je het mij vraagt want als je een ongeluk maakt ben je de lul.
En vervolgens als ze er genoeg van hebben verkopen ze hem gewoon weer met Duitse papieren. Iemand die dan een motorrijbewijs heeft kan hem gewoon omkeuren of er op rijden met een Duitse plaat. Dus verkoopt beter.

hoop dat je hiermee geholpen bent
 
Deze lichte scooters zijn in Nederland nooit populair geweest en dus ook nooit veel verkocht.
Dus een tweedehands markt voor deze Nederlandse lichte motoren was bijna niet bestaand.

Sinds de aanpassing van het hele rijbewijs-stelsel aangaande motoren, zie je meer en meer lichte motoren op de openbare weg.

MAW de markt voor lichte motoren groeit stilaan en er zijn mensen die hier gebruik van maken om een handeltje op te zetten.
Verder zie ik regelmatig vragen of een 125cc blok van een bepaald merk/type onder een bepaald 50cc frame past.

Je moet niet gelijk denken aan illegale praktijken als alle papieren in orde zijn kun je voor een heel schappelijk bedrag de scooter laten keuren bij de RDW.
Volgens mij hoeft hiervoor de scooter zelfs niet te lopen.
 
Deze lichte scooters zijn in Nederland nooit populair geweest en dus ook nooit veel verkocht.
Dus een tweedehands markt voor deze Nederlandse lichte motoren was bijna niet bestaand.

Sinds de aanpassing van het hele rijbewijs-stelsel aangaande motoren, zie je meer en meer lichte motoren op de openbare weg.

MAW de markt voor lichte motoren groeit stilaan en er zijn mensen die hier gebruik van maken om een handeltje op te zetten.
Verder zie ik regelmatig vragen of een 125cc blok van een bepaald merk/type onder een bepaald 50cc frame past.

Je moet niet gelijk denken aan illegale praktijken als alle papieren in orde zijn kun je voor een heel schappelijk bedrag de scooter laten keuren bij de RDW.
Volgens mij hoeft hiervoor de scooter zelfs niet te lopen.
Das waar maar er rijden meer piaggio motorscoots met bromkenteken als met motorkenteken kan ik je melden..
 
Hallo



Ik zie op marktplaats veel skippers scooters staan. Voorbeeld: https://link.marktplaats.nl/m163546...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Alleen ze hebben bijna allemaal Duitse papieren en nog geen NL motorkenteken.

Hoe kan dit? Deze mensen bezitten allemaal een scooter zonder NL kenteken...
misschien een domme vraag maar er past bijv een typhoon cilinder onder de skipper. als ik er dan een 50cc typhoon op doe en een varioring erin zou je hem dan kunnen keuren naar brom scooter?
 
Deze lichte scooters zijn in Nederland nooit populair geweest en dus ook nooit veel verkocht.
Dus een tweedehands markt voor deze Nederlandse lichte motoren was bijna niet bestaand.

Sinds de aanpassing van het hele rijbewijs-stelsel aangaande motoren, zie je meer en meer lichte motoren op de openbare weg.

MAW de markt voor lichte motoren groeit stilaan en er zijn mensen die hier gebruik van maken om een handeltje op te zetten.
Verder zie ik regelmatig vragen of een 125cc blok van een bepaald merk/type onder een bepaald 50cc frame past.

Je moet niet gelijk denken aan illegale praktijken als alle papieren in orde zijn kun je voor een heel schappelijk bedrag de scooter laten keuren bij de RDW.
Volgens mij hoeft hiervoor de scooter zelfs niet te lopen.

Skippers zijn vrij zeldzaam, erg gewild en vrij populair in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.

Hier in Brabant zie ik ze bijna nooit. Vind ze persoonlijk niet eruit zien.
 
Back
Top