Sito plus demper lek?

Tph

Member
Hallo allemaal, ik heb een sito plus gekocht, nu heb ik hem er op gezet en gekeken of die goed afsloot en dat deed ie niet, ik kwam er vrij snel achter dat het uit de demper komt, want als ik de uitlaat afdicht komt daar de rook uit (zie foto), ook hoor je een sissend geluid als je het afdicht dus zeker dat het daar vandaan komt, iemand die weet hoe ik het fix zonder er dikke lagen vloeibare pakking ofzo op te smeren?
Mvg naud.

Attachments

• IMG_0324.jpeg
    IMG_0324.jpeg
    183.2 KB · Views: 22
Advertisement - register to remove this

een rubber achtige pakking i
Dat is al een teken , voor uitlaten heb je een uitlaat pakking nodig , die tegen hoge temperaturen kan , en meestal versterkt is . Iets met rubber zal snel verbranden of smelten . Je kan ook een los stuk pakking kopen , en dan zelf een pakking maken

Er zijn O ringen die tegen hitte kunnen ,bij sommige hoogtoerige uitlaten worden O ringen geleverd om de uitlaat aan de flens af te dichten ,
(uitlaat schuift over de flens heen met O ring er tussen , ook bij Dempers aan de tail. )

Dat is al een teken , voor uitlaten heb je een uitlaat pakking nodig , die tegen hoge temperaturen kan , en meestal versterkt is . Iets met rubber zal snel verbranden of smelten . Je kan ook een los stuk pakking kopen , en dan zelf een pakking maken
Rook net ook naar verbrand rubber, stom van me dat k t niet zelf bedacht
Post automatically merged:

Enig idee hoe dik die pakking dan moet zijn, zie van 0,5; 0,8 mm dik etc.

Back