Simonini evo pijp @mina evo 6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Erg jammer van dat beetje roest, ik zal daarover toch eens mailen of bellen, want netjes is het niet.. verder veel succes met je pijp, en k hoop dat je snel wat laat horen hoe of wat,

Dennis
 
Ik zal mijn best doen, ivm. werk is mijn vrije tijd beperkt, maar zal toch z.s.m. proberen de scooter klaar en afgesteld te krijgen zodat er ook wat meer over de resultaten gesproken kan worden.
 
Vind de uitlaat er niet relax uit zien. Vooral bocht en kwaliteit, natuurlijk zegt dit niets over prestatie. Dus ben benieuwd :) Wanneer weet je iets over testbank ofzo. Misschien een filmpje ofzo ?
 
kaj said:
Heb je hem al getest?

Nee, dan laat ik het natuurlijk gelijk weten....
de uitlaat moet een stukje verbogen worden, anders past hij niet onder mijn area51. Ik moet even langs de dealers of zij het kunnen , anders naar een auto bedrijf o.id.
 
ik vind hem er best goed uitzien....ik zou alleen de dempertuut een btje afkorten deze is wel overdreven lang..
verder idd een btje zonde van die roest..net of meneer simonini ze kast buite in de rege heb staan met voorraad :(
verder suc6 met teste
 
M@ste®foo®t said:
ik vind hem er best goed uitzien....ik zou alleen de dempertuut een btje afkorten deze is wel overdreven lang..
verder idd een btje zonde van die roest..net of meneer simonini ze kast buite in de rege heb staan met voorraad :(
verder suc6 met teste

De hele bocht is zwart verkleurd zo te zien , das dus geen roest maar gewoon gebruikt :)
 
RemcoV said:
De hele bocht is zwart verkleurd zo te zien , das dus geen roest maar gewoon gebruikt :)

Zucht..... de uitlaat is nieuw, en niet gebruikt.
Hij lijkt wat verkleurd, maar dit komt zeker niet doordat ie gebruikt is, dan zou het duidelijk te zien zijn. Ik heb de uitlaat hier voor me liggen, en die is zeker niet gebruikt, mijn vermoeden is dat het door het in elkaar lassen van de uitlaat is gebeurd.
 
Lees je niets ofzo 8P

kaj said:
Heb je hem al getest?

kaj meteor said:
Nee, dan laat ik het natuurlijk gelijk weten....
de uitlaat moet een stukje verbogen worden, anders past hij niet onder mijn area51. Ik moet even langs de dealers of zij het kunnen , anders naar een auto bedrijf o.id.

Neo's OWNAGE said:
hey, heb je em eigenlijk al getest?
ben nou wel benieuwd hoe zo'n pyp 't doet...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top