This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Balen Koen! Risico blijft wel groot met die aangepaste motoren. Het is leuk, maar de betrouwbaarheid gaat er nooit op vooruit.

Die S2000 en jouw auto de enige die kapot zijn gelopen so far? Valt me nog mee eigenlijk! Wel goed nieuws offc.

Ik weet het als geen anders. Na 3 jaar op 420pk heeft mijn turbo het ook begeven. Had ook net zo goed in Italie kunnen gebeuren. Inderdaad risico van het vak.

Dat is ook precies waarom ik al die internetverhalen als 900pk safe en alles nog standaard nooit geloof.

Wel jammer Lars! Nu gelijk een upgrade? Verder nog schade ontstaan dan alleen de turbo's?

Dat is ook precies waarom ik al die internetverhalen als 900pk safe en alles nog standaard nooit geloof.

Wel jammer Lars! Nu gelijk een upgrade? Verder nog schade ontstaan dan alleen de turbo's?

Ws niet. Gewoon weer R33 of R34 exemplaren en "safe" op 420pk vlammen. Wil op den duur ook is gaan kijken voor wat anders, dus dan is nu 5K investeren niet zo slim.

Een toko waar je je audio kan halen he

Weet er in Rotterdam alexander wel eentje, JM Carhifi heeft het toen bij mij gedaan...

Joh! Heb ze gecontact... doen alleen BT updates en heeft geen seriele kabel liggen voor zo'n Parrot.

Toer is echt mega dik! Gisteren hebben we nog even de Stelvio pas genomen vanuit gardameer naar zurich, echt heel heel gaaf. Alleen na nu al 2000km werkt me rug en nek niet meer mee hehe.

Koen post is wat dikke foto's die je gister hebt gemaakt?

Oja: In italie hebben we nog een rotonde afgezet welke ik ff rond ben gaan driften (met filmauto ervoor) 8P

Haha, lekker bezig Marco :W

Foto'tje van zondag tijdens superlap, het ging dramatisch... Dus heb nog veel te doen voor de laatste wedstrijd, maar die is pas in september :+

vanmiddag de achterklep gecleaned. was nog een hele rits letters: C230 kompressor. Vind het veel netter zo.

[IR]http://i48.tinypic.com/2mnhkco.jpg[/IR]

[IR]http://i46.tinypic.com/2lng4z8.jpg[/IR]
Veel beter zo zonder plaat

ik zie zo niet of je t al hebt maar t lijkt zo niet.. maar heldere koplampen( facelift ) staat zo goed op een sportcoupe

beetje inversteren en ombouwen naar CLC heel vet