This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Kunnen er geen porsche cup velgen onder :~

Deze bedoel jij?

Die zijn 16 inch. Ik vond de BSA velgen die er eerst onder zaten al groot voor dat kleine golfje. Imo is 14 inch optimaal .

Ik vind die porche velgen trouwens niet zo mooi. Een breed velgbed vind ik netter staan.

Die zijn gepolijst wel mooi hoor... Waar woon je nu Dennis?

Dit is ook wel tof:

[ir]http://farm4.static.flickr.com/3075/5715729921_7cbeba60dd_z.jpg[/ir]

Zijn 928 velgen, weet alleen niet hoe makkelijk je van 4*100 naar 5*130 komt :+

16 inch op een mk1 is idd echt te groot. 14 inch wat er nu op zit is imo perfect qua grootte.

16 inch word het zo'n jeep van. Op die golf 2 staat het prima, maar die auto is ook veel groter.

We hebben het nu ook over velgensets die voor 1000/1200 euro weg gaan, dat kan ik s'nachts gewoon niet op straat laten staan. Ik heb geen garage.

Ik woon nu in Nederweert, Bart .

Werkt niet.
Zo wel:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jZHrw654zWQ"]Streetgasm 2000 Challenge: S15 drift op rotonde - YouTube[/ame]

Leuk ding, Denna!
Stickers doen 't 'm.

Even wat offtopic:
Iemand weleens naar Spa geweest voor F1?
Ik vind 120e voor Bronze tickets al vrij prijzig en vroeg me dus af of je er ook wat voor terug krijgt?

Even wat offtopic:
Iemand weleens naar Spa geweest voor F1?
Ik vind 120e voor Bronze tickets al vrij prijzig en vroeg me dus af of je er ook wat voor terug krijgt?

Ik heb vorig jaar op Zilver 3 gezeten.
Is 'n stuk duurder, maar was het zeker wel waard.

Met 'n bronze ticket kun je bijna overal zitten/staan in het gras. Je bent niet plaats gebonden.

Maar is het niet zo op Spa dat je maar een heel klein stukje van de baan ziet?

Er is nogal wat hoogte verschil. De hele baan zien, zal nooit lukken.
Maar met bronze kaartjes ben vrij om staan waar je wilt (binnen bronsgebied).

Bij de streetgasm m'n turbo aan barrels gelopen, uitlaat wiel is aan stukken gesprongen (hoera voor keramische uitlaat wielen)

Dus maar gelijk upgraden: