Cor_vandijk aka Der Plant! 14 November 2011 #162 Zat as wss werken en miss de week er op ook.. Komt wel een keer dan, ga nog wel ff me best doen om vrij te regelen..
Zat as wss werken en miss de week er op ook.. Komt wel een keer dan, ga nog wel ff me best doen om vrij te regelen..
[5th]Martijn leipe shit ouwe 14 November 2011 #163 Misschien dat ik ook wel even langs kom fietsen ligt er aan waar het is
pimS Dajumn! 14 November 2011 #165 [5th]Martijn said: Misschien dat ik ook wel even langs kom fietsen ligt er aan waar het is Click to expand... Naaldwijk city
[5th]Martijn said: Misschien dat ik ook wel even langs kom fietsen ligt er aan waar het is Click to expand... Naaldwijk city
Laine Leren Lenie 14 November 2011 #166 Misha said: I'm listening... Click to expand... Haha ja zeker in bikini of zo'n fout Santa Claus jurkje :+
Misha said: I'm listening... Click to expand... Haha ja zeker in bikini of zo'n fout Santa Claus jurkje :+
PvdH Well-Known Member 15 November 2011 #170 Juist! Graag wel naakt op mijn auto en niet in bikini enz... geen zin in swirls
aad speed 7t sonic 15 November 2011 #172 Wanneer gaat het gebeuren? Want dan reserveer ik die dag wel en zorg ik dat ik vrij ben.
Jaspah Nu ook een GC slet.. 15 November 2011 #173 Koud maakt niet uit, we zijn binnen bij Robert toch?
Jaspah Nu ook een GC slet.. 15 November 2011 #175 pfffff.... ik word echt moe van al die lui hier die meteen helemaal geil worden als er een chick zich aanmeld op het forum.
pfffff.... ik word echt moe van al die lui hier die meteen helemaal geil worden als er een chick zich aanmeld op het forum.
InIMoeK DCA GODZUKI 15 November 2011 #178 @ Jas we staan binnen ja. Tenzij we echt met teveel man zijn haha. Sowieso kunnen niet alle auto's binnen staan aangezien ik niet weet hoe vol het staat van tevoren. En roken moet buiten. Me pa vond het niet zo tof de vorige keer
@ Jas we staan binnen ja. Tenzij we echt met teveel man zijn haha. Sowieso kunnen niet alle auto's binnen staan aangezien ik niet weet hoe vol het staat van tevoren. En roken moet buiten. Me pa vond het niet zo tof de vorige keer