Lodewijk ok 26 November 2011 #341 Bij 1000 posts gaat deze wel dicht he, en je kan geen #3 maken dan klopt het niet :+
de papkarre Brian 26 November 2011 #343 is er dan ook iemand die een subwoofert zonder versterker te koop heeft?
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 26 November 2011 #344 Kan er wss helaas niet bij zijn maar als de volgende meet (indien dit n succes word:#) vóór juli 2012 is probeer k r dan wel bij te zijn:#
Kan er wss helaas niet bij zijn maar als de volgende meet (indien dit n succes word:#) vóór juli 2012 is probeer k r dan wel bij te zijn:#
InIMoeK DCA GODZUKI 26 November 2011 #345 de papkarre said: is er dan ook iemand die een subwoofert zonder versterker te koop heeft? Click to expand... Jep! Heb nog een JBL op de zaak liggen. Woofer zonder klank kast
de papkarre said: is er dan ook iemand die een subwoofert zonder versterker te koop heeft? Click to expand... Jep! Heb nog een JBL op de zaak liggen. Woofer zonder klank kast
de papkarre Brian 26 November 2011 #346 oh daar fix ik wel een klankkast rond, in een polo uit 86 heb je geen plek om het in te bouwen. Specs van dat ding?
oh daar fix ik wel een klankkast rond, in een polo uit 86 heb je geen plek om het in te bouwen. Specs van dat ding?
Jaspah Nu ook een GC slet.. 26 November 2011 #347 Ff snel foto gemaakt op de parkeerplaats hier van m'n waggie Last edited: 26 November 2011
Jaspah Nu ook een GC slet.. 26 November 2011 #349 Krijg die foto niet werkend.... vaag. Kan jij hem wel zien dan?
de papkarre Brian 26 November 2011 #350 knippen en plakken in nieuw venster http://imageshack.us/photo/my-images/266/sdc10132k.jpg
Jaspah Nu ook een GC slet.. 26 November 2011 #354 Nee gewoon ff gewassen en zeempie er over gehaald Ik moet hem nog kleien en polijsten en de hele zooi... interieur nog fixen met leer conditioner etc.
Nee gewoon ff gewassen en zeempie er over gehaald Ik moet hem nog kleien en polijsten en de hele zooi... interieur nog fixen met leer conditioner etc.
InIMoeK DCA GODZUKI 27 November 2011 #355 de papkarre said: oh daar fix ik wel een klankkast rond, in een polo uit 86 heb je geen plek om het in te bouwen. Specs van dat ding? Click to expand... Geen idee. Ding is van een een werknemer van mn pa. Ligt ook nog een versterker nieuw in doos. Ook JBL btw
de papkarre said: oh daar fix ik wel een klankkast rond, in een polo uit 86 heb je geen plek om het in te bouwen. Specs van dat ding? Click to expand... Geen idee. Ding is van een een werknemer van mn pa. Ligt ook nog een versterker nieuw in doos. Ook JBL btw