setup wallaroo help aub!!!

appiegIII

Well-Known Member
ik zou graag een lekker straat setupje hebben voor men wallaroo dat ie beestig trekt en een lekkere top snelheid heeft an iemand me daar met helpen ? groetjes
 
Advertisement - register to remove this

wil je een 70cc eronder of gaat je dat wat te ver omdat te gebruiken voor de openbare weg want als je keihard wilt optrekken is een 70cc het beste natuurlijk maar 50cc snel kan ook natuurlijk loopt ook prima gewoon met een 17,5mm carb zodat het niet al teveel zuipt andere vario uitlaat en strakkere trekveertjes in de koppeling
 
ja ik wil 70cc rijden heb jij misschien een webiste waar ik er spullen voor kan kopen ? en welke vario enzo zou ik dan nemen?


der zijn meerdere website's met onderdelen voor de walaroo ik geef je der een paar en ik zou een polini of hebo vario nemen en bij scootparts heb je een 70cc dr excl kop (want die heb je ook nodig) voor 70 eurotjes die cylinders zijn uitstekend voor dagelijks gebruik zijn goedkoop en oerdegelijk en aardig rap niet te hoog toerig dus het valt niet zo op bij je buren en de politie en dit loopt super met een andere vario uitlaat en carburateur andere trekveertjes en meer heb je eigenlijk niet nodig

www.euroscooters.nl
www.50cc.nl
www.opvoeren.nl
www.scootparts.nl
 
Last edited:
Back
Top