Setup vraagje Sr 2000

SiemKromdijk

Zwolla Cruisah
Beste Scooter fanaten,

Ik heb in mijn garage een Aprilia Sr 2000 staan, helemaal standaard.Ik heb veel antwoorden gevonden op deze site, maar ik had nog wel een paar vraagjes..Ik wil hem graag opvoeren ik had de volgende setup een beetje uitgevogeld:

Std.Cilinder
Yasuni R/ Andere opties? qua duurheid/prestaties?
Malossi Multivar MHR 2000
Malossi Deltaclutch/Flyclutch (105 of 107?/verschillen?)
Dell'Orto 17,5mm
Alle Begrenzingen eruit

Andere krukas hoeft niet persé toch?want ik blijf met std.cil. rijden.En eigenlijk hoef ik ook niet meer, andere onderdelen te kopen toch?
En is deze setup een beetje makkelijk af te stellen?

MvGroeten,

SiemKromdijk
 
Advertisement - register to remove this

Afstellen ligt aan jou kunsten, het moet goed te doen zijn.
Wel vind ik de std krukassen niet van denderende kwaliteit raad ook aan hier een rito voor aanteschaffen. Verder zal het leuk lopen. De std maat koppeling is 107. Dus deze er ook weer terug in doen maar orgineele koppeling voldoet ook.
 
Oke! bedankt hier, kan ik wat mee.. maar gelukkig heb ik daar een vriend voor die het voor mij er in zet! verder nmog iemand suggesties?
ps zal nog even kijken naar rito krukassen..

verder nog iemand suggesties? Qua Uitlaat? of miss andere onderdelen?
 
std krukas kan op een std cilinder wel gewoon , verder prima setup , verder ligt het dus geheel aan de afstelling van het ding.

een sr2000 moet een 107 koppeling in , zou persoonlijk het eerst proberen met een std koppeling.
 
Oke, Maar is het nodig,beter voor de motor/sneller? om die Malossi Deltaclutch 107 erop te zetten, kost wel weer 75 euri's ongeveer?... Kan ik als het niet echt nodig beter men geld ergens anders in steken .. optic styling

?
 
Back
Top