de inlaat vergroten heeft geen nut , polijsten boeit niet ,en tunen is niet nodig , dus eigenlijk heb je gewoon niks ermee gedaan behalve voor niks iets bewerken..
ik gebruik zelf altijd Doppler , goeie asjesPowerone ook..
een mhr replica loopt mooi op peugeot en is goeie kwaliteit.
dat gietijzer slomer is is onzin...
neem gewoon een stel normale lagers , c-4 is nergens voor nodig..
koop gewoon een lagersetje voor Peugeot.
ik heb een stuk of wat Hebo assen stuk zien gaan , dat heb ik bij Doppler nog nooit gezien, mja , Bidalot is ook duur , ook al kapot zien gaan...
zelfs een Rito krukas is goed genoeg voor deze setup..
Peugeot maakt gebruik van speciale lagers , 6304 versmald , deze kun je wel anders kopen maar dan voor Piaggio , dan zou je de keerringen los moeten kopen. de gemiddelde setjes voor Peugeot MET keerringen die zo te koop zijn meestal met stalen kooi ,ik weet niet eens of ze er wel zijn met kunstof kooi. maar dat maakt ook geen ruk uit, ik gebruik in mijn racescooter ook stalen kooien.
het is helemaal niet gezegd dat er geen doppler leverbaar is , er zijn zat bedrijven die tientallen op voorraad hebben liggen.
dit is al eens in een ander topic gezegt tegen de topic starter.
is al 3de topic dat over het zelfde gaat.
topic : raare snelheid en bougie gedoe.
je hebt ze zelf gestart die topics!!!
het naaldlager wat je bij een doppler as krijgt zijn best wel brak meende ik vaak gelezen te hebben.