Setup Aerox: Hulp Nodig

Ronald14

Well-Known Member
Beste SF ers,

Na lang nadenken toch maar besloten een 70cc setup op een aerox op te bouwen.
Het wordt geen sprinter, het is de bedoeling dat ik er gewoon mee over straat kan rijden, het probleem is alleen dat doordat er zoveel onderdelen zijn ik door de bomen het bos niet echt meer kan zien.8P
Ik ben dus begonnen aan een lijstje voor mijn toekomstige setup.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen dit lijstje compleet te maken, en eventueel verbeteren.:)

Cilinder: DR70 RPM of Motoforce Racing70 RPM pen 10.
Krukas: Power One pen 10.
Membraan: Stage 6 V-Force
Uitlaat: Yasuni C16 / City 16 of misschien iets anders?
Koppeling: MHR Delta Clutch.
Koppelingshuis: MHR Wingbell.
V-Snaar: MHR Kevlar Belt.
Carburateur: ?
Spruitstuk: ?
Wig: ?
Ontsteking: ?
Vertanding: ?
Vario: ?
Poulies: ?
Drukveer: ?
Trekveren: ?

Sommige van deze onderdelen zal ik vast de originele kunnen gebruiken zoals de ontsteking/spruitstuk bijvoorbeeld? Toch vervang ik liever alles dus ik hoop dat jullie mijn setup mooi kunnen aanvullen.:)

P.s. Ik werk niet voor het eerst aan een blok van een scooter, dit wordt alleen de 1e keer dat ik zelf een 70cc in elkaar zet.
Dus aub geen reacties van als je er niks van afweet begin er dan niet aan.
Want ik weet hoe een scooter in elkaar zit.:|
Ik hoop alleen dat jullie me advies kunnen geven over welke onderdelen ik moet kiezen omdat ik echt niet kan kiezen of wat nou beter is.

Dus ik hoop op wat positieve reacties die mij op weg kunnen helpen om mijn setup compleet te maken.:)

Groetjes Ronald. :*
 
Advertisement - register to remove this

ik zou aangezien je er gewoon mee op straat mee wil blijven rijden aanraden om je standaard onsteking te houden in verband met je verlichting. en een 21 mm carburateur zodat rijden met een standaard luchtfilter ook mogelijk blijft.

daarnaast ben ik persoonlijk fan van een MHR variateur uit 2000 en een overrange poulies, maar wie ben ik om te bepalen dat die het beste is. Daar zijn de meningen over verdeeld. vertanding zou ik niet aan zitten.
 
Back
Top