This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scootin' van december 2001

Speedfight2 WRC

Well-Known Member
Hoi allemaal,

Had deze maand es het blad Scootin' gekocht en zag achterin bij de nabestellingen dat er in december 2001 ook een stukje over de peugeot speedfight 2 WRC heeft ingestaan alleen is deze helaas niet meer bij te bestellen!

nu is mijn vraag heeft misschien iemand dit nr nog thuisliggen en kan hij/zij misschien dat gedeelte over de WRC inscannen zodat ik het toch nog kan lezen ??

bij voorbaat dank!

Ik zal ook wel ff kijken, maar als ik me goed herinner, was het een vet lul verhaal, een of andere BN dametje dat op een std ding gaan rijden, en een mening erover geeft, terwijl ze geen moer van scooters weet...

Nog wel veel scooti'n lezers dan hier Naja, tis het enigste Nederlandse scooterblad...

Greetzz DAW

Originally posted by Ozdorp
Ik zal ook wel ff kijken, maar als ik me goed herinner, was het een vet lul verhaal, een of andere BN dametje dat op een std ding gaan rijden, en een mening erover geeft, terwijl ze geen moer van scooters weet...

Klopt ja, was een stukje van niks, net als met wel meer wat in de scootin staat

Was wel een lekker wijf trouwens als ik het me goed herinner

kheb hem hier voor me liggen..

het stukje is niet boeiend, staat geen aarz over de scooter in. Alleen maar wat propaganda bullshit over hoe gemakkelijk een scooter wel niet is volgens die slet.

dus er staan verder geen plaatjes in of verdere beoordelings over de WRC ?
wil namelijk graag wat lezen over die scoot! er was toch ook es een maand waar een stuk over de X-race stond? X-race is toch precies zelfde model etc.. als WRC behalve het uiterlijk?
was dat ook nuttige info dan of oook nie?

beetje eem domme vraag: geeft scootin' nuttige info??

NEE!