SCOOTFEST 2008 - Expohal Waregem

XL Events

Well-Known Member



Hallo scooterfanaten

Tijdens het komende paasweekend gaat voor de allereerste keer Scootfest 2008 door. Dit moet de eerste beurs worden voor scooterliefhebbers in het algemeen, waar de merken hun modellen voor 2008 presenteren en waar ook scooterracing en scootertuning aan bod moet komen.

Voor deze beurs zijn we nog op zoek naar getunede scooters (zowel optisch als motorisch), race- en sprintscooters om een weekendje tentoon te stellen aan het grote publiek, uiteraard achter afgesloten lint en verzekerd.

Wie hiervoor interesse heeft om zijn of haar scooter een weekendje te laten bezichtigen, stuur een mailtje naar info@xl-events.be met je naam, je adres en enkele detailfoto's van je scooter. Indien je geselecteerd wordt, sturen we je een contract op.

Deze beurs werkt samen met het magazine Street Tuner, tijdens dat weekend zullen er ook scooters geselecteerd worden voor reportages in Belgiës meest verkochte magazine rond tuning.

We kijken al uit naar jullie reacties en hopen op een goede opkomst!
 
Advertisement - register to remove this

Wow! Ziet er allesinds netjes uit. Ligt dan nog net aan men deur :W Zal allesinds aanwezig zijn als bezoeker, kijk er al naar uit!

Grtz
 
Februari komt mijn scooter in de Street Tuner... Dan gelijk die zelfde fotos maar eens even door sturen om mij hiervoor aan te melden denk.
 
Februari komt mijn scooter in de Street Tuner... Dan gelijk die zelfde fotos maar eens even door sturen om mij hiervoor aan te melden denk.

Ik ben ook schrijver voor Street Tuner, het zou kunnen dat je binnenkort zelf nog mail krijgt van mij of vandaag al gekregen hebt... ;)
 
Ik ben ook schrijver voor Street Tuner, het zou kunnen dat je binnenkort zelf nog mail krijgt van mij of vandaag al gekregen hebt... ;)


Nog niks gekregen daarvoor. Wacht nog steeds op de stickers... Dan is hij klaar voor de fotos..... En als er 7 januari nog geen stickers zijn zet ik hem maar op de foto zonder stickers. Want dan red ik het niet....
 
scoot

yo,

zeg zou ook graag willen meedoen maar heb hetzelfde probleem, dat mn scooter nog niet klaar is maar ik denk eind februari dat die al volledig op punt staat qua kappen
mag ik je een mail sturen hoe hij er momenteel uitziet zonder gespoten te zijn dan ?


groeten (ligt aan mn deur dus..)
 
De eerste scooters zijn ondertussen al geselecteerd.
Is je scoot nog niet klaar of nog volop under construction, geen probleem. Je mag altijd al pics sturen met een beschrijving van hoe het zal worden of gewoon wachten tot het eindresultaat er is. De scoots zullen nog zeker tot halfweg maart geselecteerd worden.

En helaas mannen, maar geen plaats voor sprintjes. We hebben het nochtans gemeten maar het langste rechte stuk op de parking is maar 110 meter, en met uitloopzone is dat net iets te kort.

@ Lieke

Je hebt pm... ;)
 
Heb al 6keer een mailtje proberen sturen maar krijg steeds Nondelivery mails terug met tekst > Inbox full.

Wanneer is het het makkelijkste om jullie te bereiken?

Thx!
 
Back
Top