Scooterz T-shirts

Originally posted by mc2
Die server stond toch gratis ter beschikking, van een gast op zijn werk daar mochten jullie gebruik maken van die server:|

freezerator had het zelf verteld. Toch geen geld klopperij?!

Hallo niemand verplicht je om evt zo`n T-shirt te kopen hoor...
als je het geldklopperij vindt koop je hem toch niet! :|
 
Ik wil best een shirt, of nog beter, een polo met de URL erop geborduurd of zo..

Maar dan moet het er wel een beetje normaal uitzien, dus goede kwaliteit shirt en een nette, niet te grote print.
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Ik wil best een shirt, of nog beter, een polo met de URL erop geborduurd of zo..

Ja geborduurd is beter! dat blijft tenminste mooi...
van die prints op T-Shirts worden meestal lelijk naar 1 of 2 keer wassen.... mja en Polo is gewoon koel :W
 
Een Polo is idd wel kewl, maar kan je daar dan ook wat namen van merken op doen zoals Malossi, Polini en Hebo ofzo, of krijg je dan gekloot met de fabrikanten. Ik denk ook eigenlijk niet dat ze het gauw toe zullen laten.
 
Polo is inderdaad een goed idee. We moeten alleen ff kijken of dat qua kosten wel haalbaar is.
Alle inbreng is welkom, dus post maar wat je leuk lijkt. Wij zullen bekijken of het haalbaar is.
Hoeveel geld zouden jullie bv. over hebben voor zoiets? (incl. verzendkosten). Een polo is natuurlijk duurder dan een t-shirt.

Ook over de print/borduursel horen we graag jullie mening.

Het lijkt ons het mooist om bijvoorbeeld een bescheiden scooterz.nl of forum.scooterz.nl url of logo te doen.
Maar het kan ook iets anders worden.

Ideeen!!??
 
Normale prijzen vind ik ongeveer 25 piek voor een t-shirt en 40 piek ofzo voor een polo.

En url/logo van forum.scooterz.nl, niet van scooterz.nl :| :p
 
hardstikke leuk idee, maar ga dan eerst wel werken aan een nieuw design van een Logo van Scooterz.nl dit logo is zaaaaai....

enne, ja polo is goed idee, met idd enkele logo's van merken erop, (malossi, polini, hebo, Yasuni, bridgestone oid).

nog een tip, Ga het forum (aangezien dit het best bezochte deel van de site is) beter integreren in de frontpage! want het staat er nu meer als een link...
 
Hmmm.... How about een donker blauwe polo met op de borst het forum url met een 'pakkense' slogan ofzo geborduurd in het geel of oranje ofzo :?
het is maar een ideetje...
wat logotjes van merken zouden ook wel kewl zijn... maar k denk niet dat dat haalbaar is... (ivm copyright en kosten ed)
 
mjah, ik zie wel of ik er eentje koop. Wil eerst het ontwerp zien.

opzich wel een kewl idee, enne idd alleen een forum t-shirt. geen scooterz.nl shirt
 
Ik koop er wel eentje denk ik, best handig bij meetings enz. En er moeten wel wat merken ofzo opkomen jah. Voor zo'n polo heb ik dan ook wel 40 piek over.
 
polo is koel maar die url of dat logo moet er niet te groot op staan... dus geen logo van 30x30 cm ofzo maar eerder 5x5 of kleiner.... en die url achterop moet natuurlijk ook niet met grote koeieletters.... geborduurd is idd wel beters jah...en wat logotjes zouden ook koel zijn maar ik denk niet dat dat gaat lukken.... als het een mooi shirt is heb ik er ook wel 40 piek ofzo voor over, wat apriliaracer zei...
 
Back
Top