Scooterz T-shirts

Pyro

Well-Known Member
De ScooterZ.nl en Het Scooter Forum Crew hebben het idee om T-shirts te gaan ontwerpen en drukken voor iedereen die daar behoefte aan heeft. Over het ontwerp en de kosten kunnen we op dit moment nog geen uitspraak doen, maar het mag duidelijk zijn dat het hier over het mooiste mogelijke ontwerp voor een zo laag mogelijke prijs gaat.

Ik zal duidelijk zijn over de reden waarom wij dit willen opzetten.
De servers waar wij de laatste 15 maanden opgezeten hebben, hebben ons een hoop pijn en moeite maar bovenal veel geld gekost. De bannerinkomsten op het Internet zijn de laatste maanden zo gedaald dat het totaal niet meer de moeite loont om aan deze projecten mee te doen. Meestal wordt er niet eens uitbetaald als je een keer 25,- bij elkaar hebt gespaard. Al met al zijn wij dus op zoek om de kosten van scooterz.nl te drukken.

Het T-shirt idee is volgens ons voor iedereen een goede oplossing. Wij ontwerpen een T-Shirt en regelen de productie en jullie, de trouwe bezoekers van dit Forum en van Scooterz.nl kunnen die Shirts bij ons tegen een lage prijs kopen. We zullen de winstmarge zo laag houden als mogelijk is, zodat het voor iedereen aantrekkelijk blijft.

Ik hoop dat iedereen enthousiast is over het idee. Vooral op het moment dat we met een concrete prijs en meerdere ontwerpen zullen komen waaruit jullie de beste kunnen kiezen. Hiervoor zal nog een contest volgen.

Mijn eerste vraag is of iedereen die dit leest naar Deze pagina wil gaan om aan te geven of je eventueel geïnteresseerd bent in het kopen van zo'n T-Shirt. De keuze is geheel vrijblijvend en je wordt nergens toe verplicht. Wel vraag ik iedereen om naar eerlijkheid in te kiezen zodat wij een goed beeld hebben over hoe de zaken er voor staan.

Mzzl,

Maarten (crew)
 
Advertisement - register to remove this

Scooter Forum t-shirts is wel leuk...
maar Scooterz.nl.. no thnx...

(en nee.. heeft nix ivm concurrentie ofzo te maken als er mensen dat zouden denken.. :p)
 
Last edited:
Originally posted by Pyro
De ScooterZ.nl en Het Scooter Forum Crew hebben het idee om T-shirts te gaan ontwerpen en drukken voor iedereen die daar behoefte aan heeft. Over het ontwerp en de kosten kunnen we op dit moment nog geen uitspraak doen, maar het mag duidelijk zijn dat het hier over het mooiste mogelijke ontwerp voor een zo laag mogelijke prijs gaat.

Mijn eerste vraag is of iedereen die dit leest naar Deze pagina wil gaan om aan te geven of je eventueel geïnteresseerd bent in het kopen van zo'n T-Shirt. De keuze is geheel vrijblijvend en je wordt nergens toe verplicht. Wel vraag ik iedereen om naar eerlijkheid in te kiezen zodat wij een goed beeld hebben over hoe de zaken er voor staan.


't zal wel aan mij liggen, maar T-shirts? in de winter?:? :?

Lijkt me nu meer iets voor sweatshirts of fleeces ;)

Of is 't een idee voor voorjaar/zomer 2002?
 
t-shirts van scootertuning zijn besteld... 3 maand geleden...
maar nix meer van gehoord...

'k ga maar naar ander bedrijf dan
anders heb ik twee soorten dan maar 8)
 
nope , heb geen behoefte aan scooterz.nl t-shirt. maybe mooi forum t-shirt ok. komt ook omdat IK vind dat het forum de reden is waarom ik hier kom. scooterz.nl opzichzelf is niks boeiends.
 
forum t-shirts zijn wel cool idee... ook voor meetings @ races wel makkelijk ;)
als ze beetje mooi zijn wil ik er ook wel eentje...
 
Originally posted by viva la Nilzz
forum t-shirts zijn wel cool idee... ook voor meetings @ races wel makkelijk ;)
als ze beetje mooi zijn wil ik er ook wel eentje...

ja das een goeie! Moeten ze wel mooi zijn jah..., ik wil best sponseren.
 
Die server stond toch gratis ter beschikking, van een gast op zijn werk daar mochten jullie gebruik maken van die server:|

freezerator had het zelf verteld. Toch geen geld klopperij?!
 
Back
Top