Scooters met Grimeca-reservoir

Cipher

Well-Known Member
Voor mijn F50 ben ik opzoek naar nieuwe remhevels. Op de vele webshops zijn die natuurlijk niet te vinden vanwege de kleine afzetmarkt, en bij de 'universele' staat niet eens voor welke reservoirs deze geschikt zijn en wordt alleen wat merken en modellen genoemt. Ook aan de over het algemeen onduidelijke foto's heb ik weinig, dus dan maar hier.

Wie weet welke scooters nog meer Grimeca-reservoirs hebben, en dus welke hevels waarschijnlijk uitwisselbaar zijn met mijn Italjet Formula 50?
 
Advertisement - register to remove this

Het oude model SR heeft Grimeca remwerk, of het past weet ik verder niet. Volgens mij werkt Aprilia verder alleen met Grimeca. Verder weet ik niet of je de oude remhevels nog hebt anders kun je er eens een meenemen naar de dealer.
 
malaguti heeft grimeca, maar dit is bij een hevel / potje niet van toepassing omdat de banjo unviverseel is?... Bij de remklauw vanzelf een ander verhaal..

oh shit, ging dus echt om de hevel :+ nouja malaguti f12 / 15 dus :)
 
Ik heb nog anderhalve orginele hevel (de rechter is half afgebroken, vandaar dat ik nieuwe zoek) . Enig vergelijkingsmateriaal heb ik dus wel.
Verder zijn de linker en rechter indentiek, dus ook daar verwacht ik geen problemen.

Allemaal bedankt, ik heb nu iets om bij de dealer naar te vragen :)
 
Back
Top